• Skata

Okej att partner badar naken?

Skulle du tycka att det var okej om din partner badade naken med personer av motsatt kön? Skulle det vara bättre att din partner badade med badkläder med andra som var nakna än att partnern var naken och de andra hade badkläder? Lite nyfiken på folks åsikter om detta.

• Svar på tråden Okej att partner badar naken?
  • Cornellia
    elektra1 skrev 2009-07-07 15:58:54 följande:
    Har aldrig badat bastu naken. Skulle aldrig komma på en sån idé. Man har ju minst handuken virad runt sig iallafall.
    Själv tycker jag att det är ganska äckligt med badkläder eller tex handdukar i bastuar, men men.
  • panzermensch

han får väl bada hur fan han vill med vem han vill

Den som har flest vagnar när h*n dör vinner!
  • Polly S

det bestämmer Maken själv, jag litar på honom & hans omdöme

• Neko

Han får göra som han vill, men det skulle kanske verka lite konstigt om de andra hade badkläder fast inte han.

• Polly S

haha, tänkte inte på det, rolig tankebild! (men det ingår kanske i det jag skrev om "omdöme")

Neko skrev 2009-07-07 16:12:31 följande:
    Han får göra som han vill, men det skulle kanske verka lite konstigt om de andra hade badkläder fast inte han.
  • Björnmossa

Kvittar helt, vi tillbringar inte hela sommaren tillsammans och förhoppningsvis badar han med sina kompisar (gör jag med) och varken han, jag eller våra vänner av båda könen ser nån mening med att blöta ner badkläderna om ingen finns i närheten som kan ta anstöt.

• Jossebell
    Polly S skrev 2009-07-07 16:10:06 följande:
    det bestämmer Maken själv, jag litar på honom & hans omdöme
    bra talat.

sedan håller jag skillnad på att basta eller bada bastu. När man badar bastu så tvättar man sig i själva bastun och då måste man vara naken. Men då åker alla karlar ut.
  • Mollie77

Nej för böveln..Kläder på tack...

Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • skorpionen80

Det är ju stor skillnad på om de badar på en nudiststrand eller om de sitter i ett tvåmannabadkar...

Svar på tråden Okej att partner badar naken?