• Namnam

Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?

Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?

• Svar på tråden Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?
  • Miss Niles
    vackrastarflow skrev 2009-07-06 23:11:05 följande:
    Miss Niles skrev 2009-07-06 23:04:43 följande:
    haha tvärtom här, jag får göra sånt som att läsa karta och köra jag klarar av sånt med djur, och sånt som är inte är allt för fysiskt krävande. alltså kan jag inte göra så mycket
    haha! tänk om vi skulle vara ett lag då, 2 st som inte vågar/kan göra något
  • USA111

Jag vill gärna va med för vill ha nya kompisar

• USA111

Truman show skulle va coolt att va med i

• Calippo78
    Leoella skrev 2009-07-06 16:00:37 följande:

Robinson såklart! Den bästa dokusåpan!

Ja jag behöver gå ner i vikt men är dålig på att hålla andan under vattnet mm men nån måste iof åka ut först man får gratis resa och äventyr några dagar
  • Calippo78

Skulle vilja vara bachelorette för skulle vara kul om några var intresserade av en

• Calippo78

Amazing race men det är ingen dokusåpa

• felicityporter

Big Brother eller Paradise Hotel under deras respektive storhetstid. Nu skulle jag aldrig vara med i en dokusåpa, no fucking way!

• USA111

Truman show om den fanns på riktigt

• Robertasync

Baren när det gick, så kanske man fått sexa lite med Meral Tasbas, som var het då.

• USA111
    felicityporter skrev 2023-09-21 16:57:40 följande:

Ja, Baren hade jag glömt! Den och Villa Medusa hade varit skitkul att vara med i. 😊

Ja den hade jag med glömt sökte faktiskt till den
  • Trast

Tror jag skulle vara malplacerad på vilken dokusåpa som helst, kanske "Alone" så jag kan checka ut så snabbt helikoptern har landsatt mig.

• Nandez
    Trast skrev 2023-09-21 17:15:26 följande:

Tror jag skulle vara malplacerad på vilken dokusåpa som helst, kanske "Alone" så jag kan checka ut så snabbt helikoptern har landsatt mig.

Glad
Svar på tråden Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?