Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?
Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?
Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?
Jag vill gärna va med för vill ha nya kompisar
Truman show skulle va coolt att va med i
Robinson såklart! Den bästa dokusåpan!
Skulle vilja vara bachelorette för skulle vara kul om några var intresserade av en
Amazing race men det är ingen dokusåpa
Big Brother eller Paradise Hotel under deras respektive storhetstid. Nu skulle jag aldrig vara med i en dokusåpa, no fucking way!
Truman show om den fanns på riktigt
Naked Attraction. Dejtingshow, men jag vill visa vad jag har. Äntligen lite ligga.
Baren när det gick, så kanske man fått sexa lite med Meral Tasbas, som var het då.
Ja, Baren hade jag glömt! Den och Villa Medusa hade varit skitkul att vara med i. 😊
Något ingen tittar på!
vill verkligen inte vara med i något tv program.
Ja, Baren hade jag glömt! Den och Villa Medusa hade varit skitkul att vara med i. 😊
Tror jag skulle vara malplacerad på vilken dokusåpa som helst, kanske "Alone" så jag kan checka ut så snabbt helikoptern har landsatt mig.
Tror jag skulle vara malplacerad på vilken dokusåpa som helst, kanske "Alone" så jag kan checka ut så snabbt helikoptern har landsatt mig.
Robinson kanske