Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?
Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?
Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?
Tja antingen Robinson eller Farmen (röstade Robinson). Båda handlar lite om att kunna klara sig. Däremot skulle jag inte klara av att döda några djur eller stycka dem eller flå dem (är vegetarian).
Robinson eller farmen om jag nu måste välja. Men robinson skulle förmodligen knäcka mig så farmen passar nog mig bättre Nu kommer jag inte ihåg om dom har el på gården? men har dom det så skulle jag klara mig alldeles utmärkt där en månad eller hur länge det nu håller på. I annat fall skulle jag väl kanske klara av det men det skulle bli bra mycket tuffare.
Bachelor, helt klart!
Få vara snygg, och göra en massa lyxupplevelser (och flirta lite också, hehe), det låter ju superhärligt!
Och eftersom jag var tvingad till att vara med, så kan ju inte maken klaga!
Mullvaden, det verkade kul
Alternativ 2 är Tjockholmen, men det spricker nog lite på att jag är normalviktig
Paradise hotel verkar likna en semster mest, med nice hotell, roomservic och så vidare, men jag valde ändå robinson för jag hade aldrig stått ut med sällskapet på paradise hotel. :P
Robinson.
Dock skulle jag bli hemröstad i första ö-råd eftersom jag av hunger nog skulle börja tugga på mina medtävlande redan första dygnet.
farmen. Det var den enda dokusåpan som tilltalade mig...
Mullvaden.
Där slapp man svälta och behöver inte vika ut sig för att vinna
Mullvaden. Verkar lite roligt och utmanande.