• Namnam

Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?

Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?

• Svar på tråden Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?
  • Gurkan

Tja antingen Robinson eller Farmen (röstade Robinson). Båda handlar lite om att kunna klara sig. Däremot skulle jag inte klara av att döda några djur eller stycka dem eller flå dem (är vegetarian).

• Postis
    lövet2 skrev 2009-07-05 15:39:35 följande:
    Farmen i så fall. Att jobba hårt skulle inte vara något problem, och inte att vara isolerad ute på landet. Roligt också att få leva på ett lite gammaldags sätt!
    Samma här. Men jag är glad att jag inte är tvungen att vara med i någon dokusåpa.
  • Angels Fall First

Robinson eller farmen om jag nu måste välja. Men robinson skulle förmodligen knäcka mig så farmen passar nog mig bättre Nu kommer jag inte ihåg om dom har el på gården? men har dom det så skulle jag klara mig alldeles utmärkt där en månad eller hur länge det nu håller på. I annat fall skulle jag väl kanske klara av det men det skulle bli bra mycket tuffare. 

Skulle dessutom vara intressant om jag skulle klara av att döda ett djur och sen äta upp det. Jag vägrade äta höns igen efter att ha varit med på en sån slakt. Men då var jag ju typ 5-6 år sådär Det tog mig 15 år att komma över det  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Linda Al

Bachelor, helt klart!
    Få vara snygg, och göra en massa lyxupplevelser (och flirta lite också, hehe), det låter ju superhärligt!

Och eftersom jag var tvingad till att vara med, så kan ju inte maken klaga!

Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
  • Behemot

Mullvaden, det verkade kul

Alternativ 2 är Tjockholmen, men det spricker nog lite på att jag är normalviktig

Från vissa människor är en förolämpning den bästa komplimangen man kan få!
  • Erkegris

Paradise hotel verkar likna en semster mest, med nice hotell, roomservic och så vidare, men jag valde ändå robinson för jag hade aldrig stått ut med sällskapet på paradise hotel. :P

• slangbella

Robinson.
    Dock skulle jag bli hemröstad i första ö-råd eftersom jag av hunger nog skulle börja tugga på mina medtävlande redan första dygnet.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Shorona

farmen. Det var den enda dokusåpan som tilltalade mig...

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • CeeJay

Mullvaden.

Där slapp man svälta och behöver inte vika ut sig för att vinna

• Minimax

Mullvaden. Verkar lite roligt och utmanande.

Svar på tråden Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?