Fruktansvärt tänd på äldre män!
Sen kaffetivrångstrupen.
Senare kaffedraken och kaffedraken2.
Nu har vi flera kaffedrakar här.
Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch
Om en man på 50 får en matchning med en tjej på 24, och han känner att han skulle kunna träffa henne, om hon vill, och hon tar initiativet, vad tycker ni om det?
Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
Typ 10 år yngre?
Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!
VIDRIGT!! Min pappa är för fasen 50 och jag 21 nää fy fasen skulle aldrig falla mig in att tända på någon i den åldern..
alla har olika smak.inget att gnabbas om.
Jag tycker också att äldre män är hetast. Helst de där som är smarta och duktiga men fumliga, som ser ut att inte ha haft sex med nån på decennier. Jag vet inte varför egentligen. Man har bara lust att ragga upp dem och ge dem en natt som de aldrig glömmer.
Det finns en 50-ish evighetssingelsnubbe på min institution som jag dreglar över hela tiden. Han är en av de bästa forskarna och lektorerna, och har egentligen massor av auktoritet, men han rodnar som en osäker liten pojke när man ler åt honom. Om nån visste skulle de förmodligen tycka att jag är helt knäpp. Jag kan ju få vem jag vill egentligen.
Jag hade sex med en 22-årig tjej för nåt år sedan (jag är 48) och tyckte hon var ganska dålig i sängen. Super vältränad och snygg men tafatt. Äldsta jag varit med är två år äldre än mig och det är så mycket bättre.
Jag hade sex med en 22-årig tjej för nåt år sedan (jag är 48) och tyckte hon var ganska dålig i sängen. Super vältränad och snygg men tafatt. Äldsta jag varit med är två år äldre än mig och det är så mycket bättre.
Jag är 23 och min kille är 43. Det är helt klart någonting speciellt med äldre män och jag skulle kunna ha sex med någon som t.o.m är 60+ haha konstig fetisch
Jag har en kompis som är 50 och har ihop med en 25 årig tjej. Det funkar skit bra dem emellan men andra tycker det är konstigt.
Jag har en kompis som är 50 och har ihop med en 25 årig tjej. Det funkar skit bra dem emellan men andra tycker det är konstigt.
Äldre män är väldigt attraktivt och sexigt!!
Har haft en del relationer med betydligt äldre män! :)