Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

svenskitelge skrev 2021-06-29 08:52:36 följande:

För ett tag sen var jag på fest och när jag minglade kom en tjej fram och började prata, väldigt flirtig och intensiva blickar. 
    Senare på kvällen hamnade vi bredvid varandra igen och började flirta och hångla. Självklart blev jag smickrad för hon såg bra ut. 
    Innan vi skildes åt hade vi haft sex. 
    Ett par dagar efter hittade hon mig på sociala medier och vi skrev lite, visade sig att hon var 23, (jag var 49)

Jag blev också smickrad när en sexig tjej på 22 ville träffas.
    Fick du upp den?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wattie) skrev 2021-06-29 09:13:16 följande:
    Måste man se ut som en gubbe för att vara intressant?

Jag börjar närma mig 50 men ser inte ut som den genomsnittlige 50-åringen.
    Det gör inte jag heller, jag ser yngre ut. Men jag har läst här på FL att vi män inbillar oss det.
  • Anonym (kaffedraken2)
    svenskitelge skrev 2021-06-29 10:45:33 följande:
    Haha, ja det är inga problem :)
    Najs Skrattande
    Själv har jag ingen erfarenhet av yngre tjejer, men det är flera här på FL som hävdar att män inte får upp den med yngre.
    Jag hade tydligen chansen med hon på 22, för 2 år sen, men det fattade inte jag.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wattie) skrev 2021-06-29 11:25:11 följande:
    Tja jag gör väl det, men jag är inte gråhårig, ingen gubbmage, ingen gubbröv och när ålder kommer på tal (tex på fester eller jobbet) så tror de flesta att jag är runt 35-ish. En tjej på jobbet som är vikarie och dotter till en jämnårig kollega flirtar vansinnigt just nu.
    Många blir förvånade, och gissade att jag är yngre.
    Men det är sånt som vi inbillar oss tydligen. Vi tror också att vi blir yngre när vi är med unga tjejer.
    Jag träffade ju en tjej på 22 och jag kände mig inte yngre. Jag känner av mina krämpor, att åldern gör sig påmind, och jag vet exakt hur gammal jag är.
    Jag tror en tjej på jobbet flirtade med mig också, 12 år yngre.
    Men det är nog också inbillning. Vi män inbillar oss så mycket.
  • Anonym (kaffedraken2)

Ni tjejer som tänder på äldre män, vad tycker ni om dom som tycker att det är fel och äckligt?

• Anonym (kaffedraken2)
    Jontemyra skrev 2021-07-07 07:27:45 följande:

Jag är en man i 50 års åldern och jag tänder rent fysiskt på unga kvinnor och tjejer. Fantiserar mycket om att ha sex med en ung storbröstad tjej, men skulle aldrig kunna tänka mig ett förhållande med en kvinna under 40.

Jag minns när jag träffade 22-åringen. Jag nämnde att hon var sexig, kurvig och hade stora bröst. Folk här blev vansinniga. Varför var jag tvungen att nämna såna detaljer? Det är så tydligt att det är provocerande att en man attraheras fysiskt av en ung tjej, och speciellt om hon har rejält tilltagna kvinnliga former. De flesta är överens om att vi är skapade så, att det är naturligt att män attraheras av kvinnor och kvinnors former. Så länge hon inte är mycket yngre. Då är det onaturligt, onormalt och äckligt.
    Skrattande
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-07 07:37:11 följande:
     De flesta är överens om att vi är skapade så, att det är naturligt att män attraheras av kvinnor och kvinnors former. Så länge hon inte är mycket yngre. Då är det onaturligt, onormalt och äckligt.
    Skrattande
    Min teori är att många får bilden av att den unga tjejen är oskyldig, "inte vuxen", som många skrev i mina trådar. Och så kommer den äckliga äldre mannen och lägger sina smutsiga labbar på hennes unga kropp. Besudlar.
    Hon är förstörd för livet nu. 
    Den "oskyldiga" 22-åringen som jag träffade tog alla initiativ. Hon skrev till mig, hon föreslog att vi skulle ses.
    Hon ville att jag skulle ta i henne, men där var det mitt jobb att ta såna initiativ. Och det varken vågade jag, eller fick signaler om att hon ville.
  • Anonym (kaffedraken2)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-07 08:39:57 följande:

Tänder definitivt på unga tjejer men även äldre kvinnor (typ 50+). Min erfarenhet är dock att det är 100 ggr enklare att få till det med äldre kvinna än yngre...

Men tänd PMa gärna om du vill ha date med " fruktansvärt snygg " äldre man... ????????????

Samma här, ofta mest dragits till äldre. Men nu när jag blev kär i en yngre, och träffade en annan yngre tjej, så är det endast yngre jag söker mig till. Enligt dom flesta här på FL alltså Glad
    De jag fått till det med var alla äldre än mig.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Tidens tand) skrev 2021-07-07 11:06:13 följande:
    Tråden kaffedraken väckte till liv är från 2009. TS är inte 25 längre utan 37Gråter
    Kvinnor runt 25 tänder inte längre på äldre män, nu när vi skriver 2021.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (tänd) skrev 2009-07-03 21:45:14 följande:

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

Jo, jag är det iallafall. Helt otroligt attraherad av en tjej på 25.
    Herregud, vilken tjej Tungan ute
  • Anonym (kaffedraken2)
    notaclue skrev 2009-07-04 12:59:37 följande:

äldre män är sexiga har också en försmak för dem... som min syster alltid säger "män blir snyggare ju äldre de blir"
    den äldsta jag haft sex med var 17år äldre än mig och han visste en hel del.

Min syster säger att tjejer i den åldern vill ha jämnåriga.
    Ändå så var hon ihop med en 20 år äldre man. När hon var i den åldern.
    Solig
  • Anonym (kaffedraken2)
    Mannen från Stan skrev 2021-09-13 10:29:06 följande:

Finns många äldre män som är vältränade och doftar tvål. Frågan är hur "dom" får tag på yngre kvinnor?

Jag har fått napp på nätet. På jobbet kan också funka, men bättre låta den unga tjejen ta initiativen.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 10:44:00 följande:
    Men sök hjälp! Det är inte hälsosamt att älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta så som du gör.

Du pausar ju hela ditt liv på ett par händelser för länge sedan och under tiden förspiller du dina få dagar på denna jord. Om du visste att idag var sista dagen i ditt liv, skulle du fortfarande älta om din syster och de där unga kvinnorna och sexet som aldrig blev av? Är det det som ska stå på din gravsten? "Ältade in i det sista och missade livet".
    Jag kunde inte låta bli att kommentera. För min syster vet allt om andra. Och dom flesta här höll med min syster. Jag tycker att det är uppseendeväckande. Skrattande
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 10:44:00 följande:
    Men sök hjälp! Det är inte hälsosamt att älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta och älta så som du gör.

Du pausar ju hela ditt liv på ett par händelser för länge sedan och under tiden förspiller du dina få dagar på denna jord. Om du visste att idag var sista dagen i ditt liv, skulle du fortfarande älta om din syster och de där unga kvinnorna och sexet som aldrig blev av? Är det det som ska stå på din gravsten? "Ältade in i det sista och missade livet".
    Ältar? Jag? Jag har gått vidare. Jag spanar efter andra unga tjejer nu Solig
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 12:31:26 följande:
    Nej du ältar. I majoriteten av forumtrådar där du skriver tar du alltid upp att din syster och de där unga kvinnorna du inte vågade göra något med. Och även i denna tråd, så ingen överaskning. Du verkar ha ett tvångsmässigt behov att ta upp samma ämnen för femtielfte gången. Sök hjälp!
    Jag vågade. Jag vågade stöta på tjejen jag var kär i. Jag vågade träffa den andra unga tjejen, som stötte på mig. Däremot så vågade jag inte ta initiativ till fysisk kontakt.
    Och så är det en annan ung tjej jag är intresserad av, vi matchade på Tinder. Jag vågade inte skriva.
    Hade du vågat stöta på nån mycket yngre, eller träffat nån mycket yngre?
    Kom inte och säg att jag inte vågade. För jag vågade. Och inte.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-09-13 13:18:16 följande:
    Ja, visst, häng upp dig på detaljerna. När Kaffedraken2 dyker upp i en tråd så vet jag att nu blir det inlägg om systern och unga tjejer, oavsett vad tråden från början handlade om så blir det alltid samma typ av inlägg. Som en trasig LP-skiva.

Jag stöter inte på folk som skulle kunna vara mitt barn, det finns absolut ingen sexuell attraktion om jag har bytt eller hade kunnat byta blöja på personen som bebis.
    Ja, detaljer kan vara viktiga.
    I såna här trådar så skriver jag gärna om unga tjejer. Då tråden handlar om det.
    Själv så stöter jag på kvinnor som jag attraheras av, och som är sexiga. Som jag vill ligga med.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (,,) skrev 2021-09-13 16:15:00 följande:

Varsågod att sukta efter yngre! Bara var beredd på att det inte är så ofta yngre attraheras av äldre.

Plötsligt händer det! Solig
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (J) skrev 2021-09-13 20:18:55 följande:
    De är mer erfarna och tänker mer på mig och min njutning vid sex bl.a. 
    Stämmer.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Mman) skrev 2021-09-14 11:08:14 följande:
    Det låter bra att du vågar ta kontakt, peppa dig själv till att våga ta fysisk kontakt medan det är något du vill.

Ett tips är att inte sätta personen på en piedestal som gör att du sätter dig själv i automatiskt underläge. Behandla personen med samma respekt och mod som du själv vill bli behandlad.
    Ja, för mig kändes det rätt. Och jag tyckte att jag skötte det väldigt bra.
    Dom flesta här tyckte att det var fel av mig att försöka.
    Nej, jag sätter inte tjejer på piedestal. Jag tyckte att vi var i "samma liga" som det heter. Jag tyckte om att prata med henne, det var mycket därför som jag kände att jag ville försöka få henne. Ville umgås mer.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Mman) skrev 2021-09-14 11:04:21 följande:
    Snacka om att generalisera.
    Ja, i mina trådar så skrev dom flesta att majoriteten av tjejer inte vill ha gamla gubbar som skulle kunna vara deras pappa. När dom kan få jämnåriga hunks, som faktiskt får upp den.
    Jag, och andra "gubbar", är också bara ute efter sex när tjejen är yngre.
    Och så har vi nån störning, annars skulle vi inte kunna ha nåt gemensamt med en yngre tjej.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!