Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-28 13:29:55 följande:
    De som skrev övergrepp menar det. Sen är det alla som har bilden av män som rovdjur, som vill förlusta sig med den yngre, oskyldiga, oerfarna tjejen, som blir utnyttjad.
    Det handlar inte heller om vanlig sex , utan alltmer avancerade grejer.
    Ja såna män finns också tyvärr men alla män är inte sådär.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-29 06:57:14 följande:
    Jag tror att dom flesta män vill behandla en tjej bra, och speciellt när mannen är äldre. Äldre män är många gånger lugnare, inte lika på, och desperata, som när dom var yngre. Mer ödmjuka, lite mer gentlemän skulle man kunna säga.

Många delar inte alls den åsikten. Jag var t ex kär i en 20 år yngre tjej, och ville bara vara snäll mot henne, jag kände kärlek för henne, och det jag mest av allt ville var att få krama henne.
    Men jag var bara kåt. (enligt FL)
    Man är försiktigt med en yngre kvinna så att hon inte ska på något sätt känna att hon bör ställa upp på något trots att hon egentligen inte vill och det där andra har du berättat i så många trådar att även du har säkert tappat beräkningen lol.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-29 07:22:59 följande:
    Ja, jag förstår inte vilken konstig bild av män som många har. Varför skulle man vilja tvinga och pressa en tjej man tycker om, till nåt som hon inte vill göra?
    Jag fattar inte.
    Ja, jag tycker att det är ett bra exempel. Jag är mycket äldre, och jag var kär.
    Dom flesta här ville smutsa ner det.
    Jag förstår inte det heller.
    Ja det är dagens samhälle att det inte ska vara någon åldersskillnad som förr i tiden.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Wtf) skrev 2022-01-29 11:34:37 följande:
    En gentleman är inte tjatig mot någon. Du har ältat detta ämne i minst 5 år på FL och varit otroligt otrevlig och oartig mot vänliga skribenter.
    Du är ingen gentleman och bör inte rättfärdiga dina drömmar med en felaktig bild av dig själv.
    Jag tror inte det hjälper att säga emot han har ju redan skrivit detta hur många gånger som helst att det har blivit en automatiskt vana.
  • Anonym (Kille)
    SaraL77 skrev 2022-01-30 10:20:00 följande:

Helt otroligt att äcklet kaffedraken har låtit bli att förpesta den här tråden med sina äckliga fantasier. Har han tagit sitt förnuft till fånga och lämnat familjeliv för gott tro? 

Kaffedraken2 hette han eller det kanske var bara kaffedraken innan dess men borde vi inte få någon slags ersättning för att läsa om och om igen samma sak?
  • Anonym (Kille)
    Kexsmula skrev 2022-02-01 05:51:08 följande:
    Och du kommer aldrig få någon tjej någonsin, varken yngre, jämnårig eller äldre. Du är helt enkelt för konstig.
    Det vet man aldrig han kanske är sådär bara på nätet lol.
  • Anonym (Kille)
    MysKalle skrev 2022-02-01 08:44:54 följande:

Själv är jag 50 och jag har lite dubbelmoral i denna fråga. Igentligen ser jag det inte som ett gigantiskt problem men samtidigt tycker jag att det känns jävligt olustigt. Har en kusin som träffar en som har 21 års skillnad, hon är 23. Det känns mycket konstigt faktiskt, men samtidigt ser man hur lyckliga dom är och har extremt mycket kärlek till varandra och allt flyter på så vad är problemet igentligen?? Dom är ju båda i vuxen ålder och avgör själva hur livet ser ut. Verkar vara många tjejer som faktiskt söker sig till äldre män. Hade jag varit singel och ute efter att träffa någon och jag själv skulle hamna i den sitsen så vet jag faktiskt inte men absolut inte nej, skulle nog bli som det blir när hjärtat får bestämma 

Runt 10 år yngre ser jag det inte konstigt men du säger att du är 50 år så ju äldre man blir verkar åldersskillnaden spela mindre roll och då kan man kanske känna på det sättet.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-02-05 08:33:40 följande:
    Ja, det såg jag många gånger i mina egna trådar.
    Många tjejer tycker att det är nåt speciellt med äldre män som gillar yngre tjejer.
    Och med speciellt så menar jag inte i positiv bemärkelse.
    Du har sagt tidigare att du gillade äldre kvinnor fast hur mycket äldre kunde det vara som max?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-02-15 16:18:42 följande:
    Det ger mig hopp. Hoppas att den här unga, sexiga tjejen raggar upp mig.
    Jag har inte haft sex på decennier, så jag vill ha en natt som jag aldrig glömmer.
    Fast sex kan du ha med jämnåriga om det är det som är problemet.
  • Anonym (Kille)
    sannajson87 skrev 2022-03-01 08:22:51 följande:
    Dom jag träffat var väldigt artiga, I vissa fall ville dom väl styra ;)
    Jag skulle inte göra något jag inte ville, då åker dom ut! :D
    Hur gammal är du om man får fråga och upp till vilken ålder kan du som högst tänka dig att mannen är?
  • Anonym (Kille)
    Anonym ("ungdomlig 55 årig man") skrev 2022-03-01 14:51:34 följande:

Egentligen är vår/samhällets syn så himla strängt i synen på vad som rätt och fel. Det är väl underbart att du går igång på äldre män! Punkt! Sedan kan det väl bli krångligt i vardagen just för alla tycker att de som en Trump att uttala sig åt vilket håll som helst, bara för att de känner för det...

Jag hade ett förhållande i somras med en 28-årig persisk kvinna. Vi visste att det var en begränsad tid för hon ville ha barn, och jag är klar med den biten. Och just därför vågade vi ta ut svängarna... helt underbart. Har sällan haft så mycket härligt sex och känt mig så levande. Och hon sa att hon kände precis likadant. För första gången i livet fick hon fontänorgasmer och upptäckte att hon älskade att ha analsex - och till bådas förtjusning fick hon just fontäner av leken i tvåan... underbart!

Så stå på dig och tänd på vem du än vill!
    Kram

Var du inte rädd för hederskulturen som förekommer om någon upptäcker det?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)
    Nikisolo skrev 2023-06-11 21:48:29 följande:

Naturligtvis kan två ur olika generationer bli kära. Dock är det inte hållbart i en föglängning och det är verkligen onaturligt och perverst.

Killar mognar som mest vid 43 år och tjejer vid 32 enligt forskningen så ökar sannolikheten att förhållandet håller men att ha ett förhållande med någon äldre än sin pappa blir ju överdrivet, om jag hade en dotter skulle jag inte vilja att hon skulle skaffa en man mycket äldre, men själv letar jag efter någon tjej mellan 18-28 år för att kunna skaffa barn trots att jag är 35.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-12 20:16:49 följande:
    Killar mognar som mest vid 43 år och tjejer vid 32 enligt forskningen så ökar sannolikheten att förhållandet håller men att ha ett förhållande med någon äldre än sin pappa blir ju överdrivet, om jag hade en dotter skulle jag inte vilja att hon skulle skaffa en man mycket äldre, men själv letar jag efter någon tjej mellan 18-28 år för att kunna skaffa barn trots att jag är 35.
    Man behöver inte gå tillbaka mycket när det var accepterat med stora åldersskillnader ibland var det av ekonomiska skäl men det accepterades .
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Sub) skrev 2023-12-10 00:19:44 följande:

Då jag va ung så va jag bara intresserade av äldre kvinnor och största ålders skillnaden skedde då jag va 22-23 och träffade en kvinna på 50 bast ett tag.

Senare i livet träffade jag en kvinna som va dominant och som va i min ålder och då vi fick kontakt igen via facebook för något år sedan och vi pratade en del och hon började ganska omgående dominera mig online och jag hade aldrig någonsin tänkt en tanke på att vara med en yngre tjej eller bli dominerad av en yngre tjej innan hon började berätta om att åldern kvittar och att hon ansåg de bra för mig att bli dominerad av tjejer som va unga då min förnedring blir större säkert.

Wow att bli dominerat av en yngre kvinna är fantastiskt, så länge det inte är för galet, faceriding är underbart, fast jag har inte hittat det, jag är 36 år och söker enda ner 18 föredrar runt 23.
  • Anonym (Kille)

Då jag va ung så va jag bara intresserade av äldre kvinnor och största ålders skillnaden skedde då jag va 22-23 och träffade en kvinna på 50 bast ett tag.

Senare i livet träffade jag en kvinna som va dominant och som va i min ålder och då vi fick kontakt igen via facebook för något år sedan och vi pratade en del och hon började ganska omgående dominera mig online och jag hade aldrig någonsin tänkt en tanke på att vara med en yngre tjej eller bli dominerad av en yngre tjej innan hon började berätta om att åldern kvittar och att hon ansåg de bra för mig att bli dominerad av tjejer som va unga då min förnedring blir större säkert.

Wow, det låter härligt att bli dominerat av en yngre tjej, men hur hittar man yngre tjejer som vill dominera?
  • Anonym (Kille)

Anonym (Kille) skrev 2024-01-09 06:42:43 följande:
    Wow att bli dominerat av en yngre kvinna är fantastiskt, så länge det inte är för galet, faceriding är underbart, fast jag har inte hittat det, jag är 36 år och söker enda ner 18 föredrar runt 23.
    Anonym (Kille) skrev 2024-01-17 04:28:07 följande:
    Wow, det låter härligt att bli dominerat av en yngre tjej, men hur hittar man yngre tjejer som vill dominera?

Är hon Kristen så ska man fria så snabbt som möjligt är hon dessutom från Mellanöstern är hon rena drömmen.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (A) skrev 2024-03-03 22:31:58 följande:
    Färgar håret
    Särskilt i den åldern måste han göra det.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!