Fruktansvärt tänd på äldre män!
Det handlar inte heller om vanlig sex , utan alltmer avancerade grejer.
Helt otroligt att äcklet kaffedraken har låtit bli att förpesta den här tråden med sina äckliga fantasier. Har han tagit sitt förnuft till fånga och lämnat familjeliv för gott tro?
Själv är jag 50 och jag har lite dubbelmoral i denna fråga. Igentligen ser jag det inte som ett gigantiskt problem men samtidigt tycker jag att det känns jävligt olustigt. Har en kusin som träffar en som har 21 års skillnad, hon är 23. Det känns mycket konstigt faktiskt, men samtidigt ser man hur lyckliga dom är och har extremt mycket kärlek till varandra och allt flyter på så vad är problemet igentligen?? Dom är ju båda i vuxen ålder och avgör själva hur livet ser ut. Verkar vara många tjejer som faktiskt söker sig till äldre män. Hade jag varit singel och ute efter att träffa någon och jag själv skulle hamna i den sitsen så vet jag faktiskt inte men absolut inte nej, skulle nog bli som det blir när hjärtat får bestämma
Egentligen är vår/samhällets syn så himla strängt i synen på vad som rätt och fel. Det är väl underbart att du går igång på äldre män! Punkt! Sedan kan det väl bli krångligt i vardagen just för alla tycker att de som en Trump att uttala sig åt vilket håll som helst, bara för att de känner för det...
Jag hade ett förhållande i somras med en 28-årig persisk kvinna. Vi visste att det var en begränsad tid för hon ville ha barn, och jag är klar med den biten. Och just därför vågade vi ta ut svängarna... helt underbart. Har sällan haft så mycket härligt sex och känt mig så levande. Och hon sa att hon kände precis likadant. För första gången i livet fick hon fontänorgasmer och upptäckte att hon älskade att ha analsex - och till bådas förtjusning fick hon just fontäner av leken i tvåan... underbart!
Så stå på dig och tänd på vem du än vill!
Kram
Naturligtvis kan två ur olika generationer bli kära. Dock är det inte hållbart i en föglängning och det är verkligen onaturligt och perverst.
Då jag va ung så va jag bara intresserade av äldre kvinnor och största ålders skillnaden skedde då jag va 22-23 och träffade en kvinna på 50 bast ett tag.
Senare i livet träffade jag en kvinna som va dominant och som va i min ålder och då vi fick kontakt igen via facebook för något år sedan och vi pratade en del och hon började ganska omgående dominera mig online och jag hade aldrig någonsin tänkt en tanke på att vara med en yngre tjej eller bli dominerad av en yngre tjej innan hon började berätta om att åldern kvittar och att hon ansåg de bra för mig att bli dominerad av tjejer som va unga då min förnedring blir större säkert.
Då jag va ung så va jag bara intresserade av äldre kvinnor och största ålders skillnaden skedde då jag va 22-23 och träffade en kvinna på 50 bast ett tag.
Senare i livet träffade jag en kvinna som va dominant och som va i min ålder och då vi fick kontakt igen via facebook för något år sedan och vi pratade en del och hon började ganska omgående dominera mig online och jag hade aldrig någonsin tänkt en tanke på att vara med en yngre tjej eller bli dominerad av en yngre tjej innan hon började berätta om att åldern kvittar och att hon ansåg de bra för mig att bli dominerad av tjejer som va unga då min förnedring blir större säkert.