Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

SaraL77 skrev 2022-01-30 10:20:00 följande:

Helt otroligt att äcklet kaffedraken har låtit bli att förpesta den här tråden med sina äckliga fantasier. Har han tagit sitt förnuft till fånga och lämnat familjeliv för gott tro? 

Är du singel?
    Jag skulle vilja vara ihop med en tjej som dig.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-25 11:00:39 följande:

Jag träffade en tjej på 22, när jag var 47. Inget hände. Två år senare berättade hon att hon hade velat göra saker, och att hon tänder på åldersskillnaden.

Jag var kär i en 20 år yngre tjej. De flesta svarade att tjejer inte vill ha gubbar. Min egen syster sa att tjejer i den åldern vill ha jämnåriga. Själv var hon ihop med en 20 år äldre man.

Vanligt att kvinnor hycklar.
    Dom talar om för män att det är fel. Själva så kan dom träffa mycket yngre män.
    Inga fel då inte.
  • Anonym (Kaffedraken)
    sidebyside skrev 2022-09-03 10:57:37 följande:

Gubbsjuka män eller gubbar är kanske vanligare än man tror, jag behöver inte gå längre än till mig själv, men frågan är från när räknas det att jag blev gubbsjuk då jag alltid har tyckt att tjejer från 20 i vissa fall från 18 år är såå snygga och sexiga! Men hur många yngre tjejer/kvinnor skulle kunna tänka sig att ha sex med en gubbe som mig?

Majoriteten kan inte tänka sig det.
    Enligt FL.
  • Anonym (Kaffedraken)
    wolf666 skrev 2021-09-13 15:50:21 följande:

Det är väl bara att tacka och ta emot för oss som annars betecknas som övermogna :P

Absolut.
    Sen om kvinnor inte gillar det...
    Vem faaan bryr sig Skrattande
  • Anonym (Kaffedraken)
    Stil o Känsla skrev 2021-09-13 13:39:10 följande:
    När jag var runt 40-45 raggade jag mycket på unga damer.

Bäst funkade nätet.

Viktigt att vara helt ärlig med vem man är. Lätt att bli bortsorterad om något man skriver inte stämmer helt.

Minns det som förvånansvärt enkelt. Men det krävde mycket tid.
    Det gör inte jag.
    Men jag kommer inte säga nej om en ung dam tar initiativet och jag är attraherad av henne.
    Varför skulle jag? Skrattande
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mman) skrev 2021-09-14 11:08:14 följande:
    Det låter bra att du vågar ta kontakt, peppa dig själv till att våga ta fysisk kontakt medan det är något du vill.

Ett tips är att inte sätta personen på en piedestal som gör att du sätter dig själv i automatiskt underläge. Behandla personen med samma respekt och mod som du själv vill bli behandlad.
    Ja, kvinnor brukar säga att frisk vågat... när dom är attraherade av yngre män.

Jag tror också att man ska se kvinnor som vanliga människor.
    Kvinnor tror att män bara vill ha unga kvinnor som ser ut som modeller.
  • Anonym (Kaffedraken)
    neamange skrev 2009-07-03 22:09:20 följande:

Jag var under ett tag tillsammans med en man, han var då 47 och jag 18. Han var och är en stor del av mitt liv, ff, fast att det är över tre år sedan det tog slut, eller vi hade inte kommit längre i vårt förhållande. Han kunde inte ge mig det jag ville ha, och han var för feg för att säga vad han kände, vilket han ångrar idag. Nu är han 52 och jag 23, och vi har ff kontakten. Vi hade ngn speciellt och hans dörr kommer alltid att stå öppen för mig.

Jag ser inget fel i att ha en äldre man, dom ger trygghet och vet vad en kvinna vill ha! Han lärde mig att älska igen.
    Jag är glad att jag träffade honom och han detsamma.

Man skall göra det man känner för och skita i vad andra tycker, det gör att man mår bättre!

Så, go for it girl!

Tycker också att fler unga kvinnor ska våga, om dom är tända på äldre män.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mrliffe78 skrev 2021-06-27 17:58:22 följande:

Känns som om man gillar nån yngre på tinder tex så blir man automatiskt en snusk gubbe. Iaf rädd framstå som en .

Definitivt. I alla fall om du frågar kvinnor.
    Jag är inte rädd för att framstå som en snuskgubbe.
    Eller jo, jag skulle aldrig stöta på en ung tjej.
    Redan gjort det en gång.
    Aldrig mer.
    Men om en ung tjej söter på mig, inga problem.
    (har också hänt mig)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jag också!!) skrev 2022-09-03 15:35:24 följande:

Min nyblivna sambo är 50 och jag är själv 26. Har aldrig fungerat så bra med någon annan som det gör mellan oss! 
    Men det är många som tycker det är fel, tyvärr. 

Jag har länge varit nyfiken på en tjej som är 26 (jag är 50).
    Många kvinnor skulle döma, och tycka att det är fel, om vi skulle bli ihop.
    Dom dömer mig nu också, som är attraherad av en 26-åring.

Håller med, det är sorgligt att så många kvinnor är så.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fx) skrev 2022-09-04 10:50:36 följande:
    Det finns väl ingen som tänder enbart pga ålder. Inte ens äldre som tänder på yngre.

Sunkiga, nedrökta och flottiga personer har såklart inte i närheten så stora möjligheter att hitta en partner som en person som tar hand om sig själv och håller sig fräsch.
    Nej, jag föredrar fräscha unga tjejer.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lasse) skrev 2022-09-05 11:44:28 följande:

Det finns nog rätt gott om äldre killar/män som tänder på yngre tjejer. Jag gör absolut det (46 år)!
    Allt från byxmyndigt och uppåt. Kan tänka mig att det är färre som blir kära i (mycket) yngre.
    Det har inte hänt mig många gånger men nu har jag fått känslor för en tjej som är 18 år. Vi träffas regelbundet eftersom vi har gemensamma intressen och bekanta. 
    Kommer nog inte att göra några närmanden om hon inte visar nåt intresse. Det är så tråkigt att samhället är så åldersfixerat!  Ett riktigt förhållande skulle ju ställa till med en enorm skandal! Vad fan gör man??

Oh no, you didn't Förvånad
  • Anonym (Kaffedraken)

Det finns nog rätt gott om äldre killar/män som tänder på yngre tjejer. Jag gör absolut det (46 år)!
    Allt från byxmyndigt och uppåt. Kan tänka mig att det är färre som blir kära i (mycket) yngre.
    Det har inte hänt mig många gånger men nu har jag fått känslor för en tjej som är 18 år. Vi träffas regelbundet eftersom vi har gemensamma intressen och bekanta. 
    Kommer nog inte att göra några närmanden om hon inte visar nåt intresse. Det är så tråkigt att samhället är så åldersfixerat!  Ett riktigt förhållande skulle ju ställa till med en enorm skandal! Vad fan gör man??

Ja, kvinnor dömer män som blir kära i mycket yngre.

Varför kan han inte hitta nån i sin egen ålder?

Han vill bara ha mycket yngre.

Bla bla bla bla bla bla bla.......
  • Anonym (Kaffedraken)

Vet du vad kvinnorr säger om män som har gemensamma intressen med en mycket yngre tjej?
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!