Inlägg från: Anonym (Obehag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Obehag)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-30 10:17:41 följande:

En sak som slog mig nu, som jag tycker är roligt, är att trådstarten börjar med ordet "fruktansvärt".
    Ja, många kvinnor tycker att det är fruktansvärt med män och yngre tjejer.
    Skrattande

Det enda som är fruktansvärt är hur du avslutar dina inlägg med en glad gubbe. 
  • Anonym (Obehag)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-09 18:02:05 följande:
    Som många män som blir äldre så handlar inte sex bara om penetration, i samma utsträckning som det gjorde när man var yngre. Man har inte bråttom på samma sätt längre, och är mer mån om tjejen ska njuta.
    Hur får du ens för dig att du kan vara nån form av språkrör för hur äldre män "inte har bråttom på samma sätt längre" med din knapphändiga sexuella erfarenhet? Det var dessutom var 12 år sedan då du var 40+ vilket ens inte räknat som äldre. Det är ju inte som att du har speciellt många ligg att dela med dig av och definitivt inte som 50+. 
    Varför måste du gå in och svamla i varje tråd även när du inte har något att bidra med? 
  • Anonym (Obehag)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-10 16:30:21 följande:
    Samma här. Så jag förstår yngre kvinnor som blir alldeles till sig när dom ser oss äldre män.
    Du är väl inte 33 och ihop med en kvinna på 43? 
  • Anonym (Obehag)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-10 17:14:12 följande:
    Varför inte?
    Varför? Du har ju ingen erfarenhet i ämnet. Allt handlar inte om dig. 
  • Anonym (Obehag)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-10 17:16:46 följande:
    Nej, jag är 50. Men ser yngre ut.
    Precis. Men mannen som du citerade var 33 och du svarade "samma här". 
  • Anonym (Obehag)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-10 18:27:06 följande:
    Män finns det måånga. Jag är en av dom. Jag stötte på en 20 år yngre tjej, hon var 24.
    Men jag tror det säkert finns en hel del kvinnor också, som attraheras av yngre i din ålder.
    Vi vet.. alla vet....allt handlar tillslut om dig. På något vis tror du att du är norm och är en del av majoriteten när du i själva verket är ovanlig och i minoritet. Inget fel i att vara sexuellt oerfaren   men kom inte med råd i något du inte har koll på. 

• Anonym (Obehag)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-10 17:17:47 följande:
    Jag har stor erfarenhet. Vad tillför du då?
    Nej, tråden handlar om yngre kvinnor som tänder på äldre män.
     Sexuell erfarenhet av andra hållet har jag massor. Den yngsta var 30 och jag 54 och det är inte trådens ämne.

Vad har du stor erfarenhet av? 
  • Anonym (Obehag)
    Anonym (Guppande) skrev 2023-05-14 10:32:22 följande:
    Om en man känner så, då är det bara sjukt och äckligt. 
    Mm sjukt och obehagligt. Kasta inte sten när du sitter i glashus. 
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!