Inlägg från: Anonym (Mman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mman)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Anonym (,,) skrev 2021-09-13 16:15:00 följande:

Varsågod att sukta efter yngre! Bara var beredd på att det inte är så ofta yngre attraheras av äldre.

Snacka om att generalisera.
  • Anonym (Mman)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-09-13 12:37:28 följande:

Jag vågade. Jag vågade stöta på tjejen jag var kär i. Jag vågade träffa den andra unga tjejen, som stötte på mig. Däremot så vågade jag inte ta initiativ till fysisk kontakt.

Och så är det en annan ung tjej jag är intresserad av, vi matchade på Tinder. Jag vågade inte skriva.

Hade du vågat stöta på nån mycket yngre, eller träffat nån mycket yngre?

Kom inte och säg att jag inte vågade. För jag vågade. Och inte.

Det låter bra att du vågar ta kontakt, peppa dig själv till att våga ta fysisk kontakt medan det är något du vill.

Ett tips är att inte sätta personen på en piedestal som gör att du sätter dig själv i automatiskt underläge. Behandla personen med samma respekt och mod som du själv vill bli behandlad.
  • Anonym (Mman)
    Anonym (,,) skrev 2021-09-14 11:07:34 följande:

Det är väl inget konstigt påstående? Klart det finns folk som föredrar äldre, men de flesta är nog ute efter nån i ganska nära ålder. Både män och kvinnor.

Du talar utifrån dina egna känslor och upplevelser, alltså generaliserar du när du skriver "inte så ofta".

Jag har en annan upplevelse men skulle jag säga att tjejer väldigt ofta föredrar äldre killar/män så borde det också att generalisera.

Jag tror däremot att utseende, intressen och personlighet spelar större roll än åldern i sig om åldern är inom någorlunda rimlig gräns.
  • Anonym (Mman)

Dejtingsidor eller gymmet har jag tyckt varit lättast att träffa tjejer oavsett ålder. Oftast yngre som dras till mig och vice verca.

• Anonym (Mman)
    SaraL77 skrev 2022-01-30 10:20:00 följande:

Helt otroligt att äcklet kaffedraken har låtit bli att förpesta den här tråden med sina äckliga fantasier. Har han tagit sitt förnuft till fånga och lämnat familjeliv för gott tro? 

Hur menar du? Tråden är ju full av hans inlägg. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-04 11:50:05 följande:
    Nej, jag föredrar fräscha unga tjejer.
    Samma här!!!
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Mt) skrev 2022-10-26 18:08:34 följande:

är en man på snart 50 som pratar med en av ledarna på ett gym, hon är nog som du runt 25. Vi skrattar o skämtar men ingen aning om jag vågar fråga något, känns ungt 

kanske borde hålla mig till träningen haha 

Allt beror väl på vilka signaler hon skickar, dock ingår det ju mer eller mindre i hennes jobb att vara framåt, trevlig och social så det bör du definitivt ha i åtanke.
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Jag också!!) skrev 2023-03-14 20:37:52 följande:

Åh, så tråkigt att det ska finnas något som är ?normen?. Ja, kanske är majoriteten av befolkningen intresserade av folk i sin egna ålder MEN inte alla. Jag har längre trånat efter äldre män så länge jag kan minnas och haft det som en fantasi att träffa en mycket äldre man. Och sen hände det och jag har aldrig varit så lycklig som jag är med honom. Jag är 27 och han 50. Tyvärr har jag bara fått höra negativa tankar om vårt förhållande. Från hans håll dvs vänner och familj har det bara varit positivt. Man får väl vara glad för det iaf. 

Och man kan visst ha massor av gemensamt trots åldersskillnadenDrömmer 

Allt gott!

Ja varför tacka nej till livets goda liksom?
    Hur har det gått för er?
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Orne) skrev 2023-06-10 19:58:43 följande:
    Dildo då... för du får väl inte upp den?
    Lönt att böla, avis? 
  • Anonym (Mman)
    Nikisolo skrev 2023-06-10 21:20:53 följande:

Fy vad äckligt att tända på äldre män! Skulle kännas som att ligga med sin pappa, blä vad äckligt!
    Är nog mest tjejer med svårigheter att träffa män i sin egen ålder som träffar äldre män för att överhuvudtaget få träffa någon. Äldre perversa kåtbockar tröffar nog yngre tjejer för att boosta sitt ego och för att få bekräftelse på att man duger.
    Tänk när du är 45 år och han 79 år, fy faan vad äckligt!
    Nä, de flesta unga vill ha virila snygga hingstar i sin egen generation, de tänder inte på extrapappor med potensproblem, förstorad prostata så de måste kissa stup i kvarten mm. Det är helt enkelt äckligt med äldre män, om du fypgar mig. De är trötta och töntiga, jag vill inte ha en extrapappa utan en jämnårig älskare som är i min egen generation.

Tala för dig själv haha 
  • Anonym (Mman)

Fel, har du själv läst TS?? 

Anonym (va?) skrev 2023-11-10 11:44:24 följande:
    Va? Tråden handlar om unga tjejer, har du ens läst trådstarten?
  • Anonym (Mman)
    Anonym (va?) skrev 2023-11-11 06:58:44 följande:
    Flera här på FL säger att man blir yngre av att träffa yngre, så det är bra. Man lever längre.
    Blir blir man väl inte men det känns väldigt smickrande. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (va?) skrev 2023-11-11 09:02:37 följande:
    Ja, jag blev smickrad när en mycket yngre tjej ville ses. Män är patetiska som känner så.
    Nej det är vi inte. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (va?) skrev 2023-11-11 09:12:55 följande:
    Många kvinnor tycker det. Jag kände mig inte yngre när jag träffade henne. Jag visste exakt hur gammal jag var.
    Bryr mig inte om vad ''många kvinnor'' tycker, det är bara mina egna och partners känslor och tyckande som spelar roll. Kan loova dig att jag inte tänkte ens en millisekund på vad andra tyckte om mig när jag hade sex med en 17, 18 eller 19 årig kk. 
    Bittra kvinnor och män hittar alltid något att vara bittra över. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-01-24 01:01:38 följande:
    Testat hypnos? Har själv inte gjort det men jag har flera issues och funderar prova hypnos på dem, T ex bacillskräck. 
    Testa du men hur är det relevant?
  • Anonym (Mman)
    Anonym (va?) skrev 2024-02-05 08:34:23 följande:

je inlägg en gång.

Män borde sluta tråna efter unga tjejer. Män bör söka kvinnor i sin egen ålder. Då har man mer gemensamt, är på samma plats i livet, har samma referensramar. Det mesta känns mer naturligt och avslappnat. Även om den unga tjejen tar initiativ så bör den äldre mannen vara vuxen nog att tacka nej. Han bör inse att det inte kan bli nåt bra av att de träffas. 

Mycket kan bli bra, sexet tex. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (va?) skrev 2024-02-05 09:23:48 följande:
    Generellt så är det mer sannolikt att sexet blir bättre om man är jämnåriga.
    Jaså? 
    Generellt är det mer sannolikt att det är individuellt och något som är svårt att uttala sig om som utomstående 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Anonymen) skrev 2024-03-11 10:21:00 följande:
    Det kommer att synas som sagt. Sprit och rökning förstör hyn. Fetma förstör kroppen, ansiktet och främjar alla möjliga sjukdomar vid medelåldern och uppåt. 
    Korrekt så sluta nu basha ner på äldre kvinnor. Det är inte alla 40+ kvinnor som är så ofräscha som du beskriver. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (va?) skrev 2024-06-09 18:12:29 följande:
    Ja, nu tror män att alla unga tjejer vill ha gubbar! Mohahahahahaaaa // SkrikandesSkrattandeTomte
    Varför skulle alla män tro det? Män är inte efterblivna.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!