Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Jag träffade en tjej på 22, när jag var 47. Inget hände. Två år senare berättade hon att hon hade velat göra saker, och att hon tänder på åldersskillnaden.

Jag var kär i en 20 år yngre tjej. De flesta svarade att tjejer inte vill ha gubbar. Min egen syster sa att tjejer i den åldern vill ha jämnåriga. Själv var hon ihop med en 20 år äldre man.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Brut) skrev 2021-06-26 06:05:39 följande:

Många yngre kvinnor som tänder på äldre erfarna män! Kanske inte för långa stadiga relationer men däremot som kk. Vi är oftast okomplicerade och diskreta vilket passar många som bara vill ha en kortare fling. Många i 50 årsåldern, som jag, är vältränade och ser betydligt yngre ut. Och pilsk som en 20-åring

Jag ser yngre ut än vad jag är, men det är typiskt män att inbilla sig det, har jag läst här på FL. Så det är inbillning när många säger att jag ser yngre ut. 
    Män som gillar yngre, gör det för att vi inte klarar av jämnåriga kvinnor.
    Allt handlar inte om sex i ett förhållande. Förutom om tjejen är yngre, då handlar allt om sex. Och män får inte upp den, när hon är yngre.
  • Anonym (kaffedraken2)

I mina förra trådar så länkade jag till en blogg, där det står om just tjejer som tänder på äldre män. Type 2 kallas dom där. VYW = very young women.
    VYW who are extremely turned on by much older men, and are usually turned off by, and bored with, men in their own age range.

• Anonym (kaffedraken2)

Han som skriver bloggen uppskattar att det är många tjejer som är Type 2.
    calebjones.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/
    De flesta som svarade i mina trådar hävdade att det var fel, och jag var äcklig som ens länkade till den bloggen.
    I den här tråden så verkar de flesta tjejerna vara av den typen, som gillar äldre män.
    Dom tjejerna lyste med sin frånvaro i mina trådar. Märkligt.
    Men den här tråden är ju från 2009 och tjejers smak har nog förändrats sen dess. 

• Anonym (kaffedraken2)
    Bingen skrev 2021-06-27 10:01:39 följande:
    2009 startade du upp denna tråd...Hur är det i dag 12 år senare, lika tänd på äldre män??
    Det verkar som att antalet tjejer som gillar äldre har minskat sen 2009.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-27 10:21:09 följande:
    Det verkar som att antalet tjejer som gillar äldre har minskat sen 2009.
    Eller så var det mest dom som inte gillar äldre, som svarade i mina trådar. Jag minns att många var över 40, och skrev att dom flesta unga tjejer har varit med om ovälkomna raggförsök från äckliga äldre gubbar.
    Det var nån enstaka tjej som svarade att dom gillade äldre. En skrev att hon själv var intresserad av en äldre man, och hoppades att han skulle ta första steget.
    Det gjorde jag, med hon jag var kär i. Hade hon varit typen som gillar äldre, och om hon varit attraherad av mig, så hade det varit bättre.
    Men jag visste inte.
    De flesta här visste.
    Undrar hur?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Brut) skrev 2021-06-27 06:31:19 följande:

Det handlar helt enkelt om individuella preferenser. Charm och självsäkerhet är alltid attraktivt, och det i kombination med erfarenhet och attraktivt inre och yttre har alltid attraherat kvinnor oavsett ålder. 

Jag läste massor om sånt här när jag var kär i en yngre tjej. Många tjejer gillade att äldre män inte var så desperata efter sex, och att dom kunde prata med dom. Äldre män är ofta lugnare, mer gentlemän.

Det här var det många som inte höll med om i mina trådar. Äldre män är nämligen bara ute efter sex, och hennes kropp.
    Han tror att han blir ung på nytt.
    Han vill styra den unga tjejen.
    Sen är vi äldre män patetiska också, som bara vill ha sex, när vi inte ens får upp den.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (N) skrev 2021-06-27 10:47:14 följande:
    Usch. Där blev det nog genast obehagligt även för Ts 
    När du läser sånt så tar du det på allvar alltså?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Mrliffe78 skrev 2021-06-27 17:58:22 följande:

Känns som om man gillar nån yngre på tinder tex så blir man automatiskt en snusk gubbe. Iaf rädd framstå som en .

Så är det. Jag skrev här om en yngre tjej jag var kär i. Flera svarade att jag inte alls var kär, jag var bara kåt.
    Rynkar på näsan
  • Anonym (kaffedraken2)
    Mrliffe78 skrev 2021-06-27 17:58:22 följande:

Känns som om man gillar nån yngre på tinder tex så blir man automatiskt en snusk gubbe. Iaf rädd framstå som en .

Jag träffade ju en 25 år yngre tjej, hon som skrev först, tog alla initiativ. Jag var en snuskgubbe enligt flera här.
    Och sen när jag inte försökte nåt, trots att jag var attraherad, så ifrågasattes DET.
    Skrattande
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!