• Fru R

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Cinza: Djävla skit också! Men det har inte kommit igång helt??

Len Gbg: Gud så skönt att få jobbat lite med kroppen... Ska också börja renovera hallen på öv och vad som ska bli ett barnrum en vacker dag!! Ska bli jättekul, men jag har lite svårt för färgval i hallen där uppe. Vad tror ni om grönt?!?! Lite sjukhus över det va?!??

• Fru R

Pandan82: Känner igen mig i ditt tankesätt! Men jag fikade med en gammal kompis idag och man får lite nytt perspektiv då. hon är nybliven singel (efter en helt otrolig dumpning från hans sida) och känner att livet ändå är väldigt bra! Jag blev helt tagen av henne. Man måste nog ibland bara våga och orka släppa och se till det som faktiskt är bra i livet. Har försökt göra samma sak idag, och det känns mycket bättre!!

Cinza: FAN OCKSÅ!! Men som Fröken Freken skriver så är vi fan konstiga ibland....

Ego: äl imorgon tror jag och gubben har skadat knät så vi får se om det blir något. Ikväll känns det ok, får se hur det blir med den saken imorgon.... Den som väntar får se!

• Fru R

Pandan82: OJ, det var inte illa! Parmaskinka och ostar till frukost, lunch och middag eller??!?! Man ska unna sig lite ibland också!

Cinza: ha en trevlig helg. Vi ska på 2 års kalas och börja byta lite plankor på huset. Igår spacklade jag under ett uttag som vi bytt och idag ska jag nog måla lite... och äta gott och dricka vin!!

• Fru R

Det låter som om alla har handlat som galna denna sommaren och jag är helt klart inkluderad!! Vi hade 7500!! Jajks! Har aldrig haft så mycket. Men å andra sidan så kräver en skengravid sina sötsaker!!

• Fru R

Len Gbg skrev 2009-08-14 12:43:08 följande:

Ha! Det är nog ingen som slår oss i våra matkostnader hos ICA! Vad säger ni om 15800 spänn för juni och juli månad!? SJUUUUKT! Men vi har haft gäster KONSTANT sedan vi flyttade in i huset i slutet av maj. Jag anade att det skulle bli något sådant så jag blev inte så chockad. Men visst, det ser inte så snyggt ut när man får det på papper... Nu drar vi till Skåne! Ha det fint så länge!
    Grattis, du vinner!

Fröken Freken: Satan vad irriterande! Vi har bara pensionärer och småbarnsfamiljer omkring oss, så det är inget problem här! Väldigt skönt!!
    Jobbigt med ont i magen! Den vill säkert ha lite gotte!
  • Fru R

Fröken Freken: Oj, utomhuskalas imorgon kan bli lite blött! Stövlarna på!
    Vi kommer att vara inne imorgon för Alicia har nästan 40 graders feber. Fick sin 18 mån spruta igår och hon har reagerat på den!! Stackars liten!!

• Fru R

Fröken Freken skrev 2009-08-16 09:58:40 följande:

Men uff då, inte kul alls. Hoppas hon mår bättre nu! Kalaset hölls inomhus även om det slutat regna när vi väl kom ner till Malmö, förstår inte hur man tänker när man bestämmer sig för att ha ett kalas utomhus i dessa regntider som råder.
    Det var väl tur att ni inte behövde sitta ute med fullt regnställ på er! Men det hade ju varit intressant att blåsa ut ljus i det regnet!!

Ja, lite bättre är det med febern, men inte helt ok. Det som är skönt är att hon är igång och leker lite bättre idag. Gårdagen spenderade hon mest i våra knän. Väldigt gott för oss, men inte så bra för henne...
  • Fru R

Fröken Freken skrev 2009-08-17 08:21:41 följande:

Förstår dig, det är svårt att låta bli. Jag är också sugen på att testa mig, i morgon bitti i sådana fall. Då är jag på BIM-4, är en alldeles för stor optimist jag. Men jag har fått en massa plitor på kinderna som jag inte haft sedan graviditeten med Cornelia, förhöjd temp och metallsmak i munnen samt att jag kan bli jätte ledsen och börja gråta utan någon anledning då och då MEN allt kan ju vara pms också, varför skall pms:en vara som den brukar, roligare när det bara vänder och får en att hoppas, eller? Nu skall vi på inskolning! Hoppas ni får en härlig dag och en bra start på veckan!
    Låter ju hur bra som helst!! Håller tummarna!!
  • Fru R

Fröken Freken skrev 2009-08-17 08:18:49 följande:

Uff stackarn, det är inte alls kul när de blir så där påverkade. Önskar man kunde ta ifrån dem det onda och ta det själv.
    Nu är hon frisk och igång som vanligt igen! Puh, dags att springa
  • Fru R

Len Gbg: Låter ju finfint det här!! Förstår att du vill hålla dig med att testa, jag har också kommit fram till att jag inte ska testa för mycket. Nu gäller det bara att se om man kan hålla sig..

Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?