• Fru R

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Ledsen för din skull browniieee! Men ännu har ju inte tanten kommit, så kanske?!? Man känner sin kropp bästa själv. Hur mår du annars??

Vila och ladda med kolhydrater tills nästa gång! Min man var lite förvånad över vem det var som va med i sovrummet igår för han är inte van vid mig på det sättet! Gud så mycket bättre kroppen mår utan en massa hormoner från p-piller i sig.

Bra påhejat igår förresten! Det verkligen öste ner! Vi vaknade båda två och tog med oss täcket ut på balkongen. Skit gott!

• Fru R

Tessanu: Jag har också ÄL denna veckan! Idag är det dags! Igår fick mannen en vilodag, han pustade och tackade!
    Känner att jag sitter på jobbet och driver iväg lite i fantasiernas värld.. Tänk att man kanske snart (i alla fall om inte ALLT för länge) kommer att ha ett litet liv i sig igen... Weeeeiiiii! Men vågar nästan inte hoppas eller tänka på det för mycket för det tog så lång tid med Alicia! Urk säger jag bara!

brownieee: Fan, jobbigt. Vila ordentligt (läs: ät mycket gott och sura lite.) och kom igen nästa månad.
    Det kommer- I have faith!

Dags att jobba lite kanske... :-P

• Fru R

En sån där dum fråga, men vad menar du med att tampen har sjunkit??!? Svårt att tro att jag har fött barn själv ibland, kan så lite om sånt här...

Igår när vi skulle mysa och gubben sa att han var ganska sliten, men om jag trodde att jag hade ägglossning så skulle han bara ta en snabb dusch för att vakna till lite så tyckte jag att vi skulle vänta istället. Vet ni vad han säger?!? "Men sötnos, jag är som Sagoslottet, lite långsam och lite småläskig men jag kommer alltid fram till slut"
    Höll på att dö av skratt!
    Idag är det jag som är helt färdig istället!

browniieee: men då har mensen inte kommit ännu då? Var det idag du hade BIM?

• Fru R

Spännande för er som BIM börjar närma sig. Väntar ivrigt på en uppdatering!

Själv är jag frustrerad här borta! Har nu myst två gånger, men inte kommit. BU! Tänk om vi nu missat äl?!?!??
    Väldigt frustrerad...

• Fru R

Kul! Håller tummarna för er!
    Själv är jag lite nere eftersom vi inte fick till det alls denna helgen pga magsjuka.. E helt slut, men inte av de anledningar som jag hade velat

• Fru R

Ok, kan någon vara snäll och förklara för mig?!?
    Ledsen för att det blir lite detaljerat..

Hade ont i äggstocken i måndags, kollade inte mina flytningar då.
    Sedan har jag mer haft lite mjölkiga flytningar som inte varit speciellt trådiga på pappret. Var (tills nu!) ganska säker på att jag haft min äl men nu när jag gick på toa så hade jag trådiga flytningar när jag torkade mig. På pappret alltså... Helt allvarligt, vad är detta ?!?

• Fru R

Cinza: Ok, det är jag med på, men borde flytningarna verkligen vara trådiga så länge? Man har väl ändå bra ett par tre dagar som man är fruktsam som mest.
    Jo, har funderat på äl-tester men det känns lite som att då skulle man ta bort det roliga och spontana från att ha sex och kul i sängen. Vi använde det ett litet tag förra gången, men jag blev bara stressad av dem!
    Får se hur länge jag orkar med detta bara! Blir säkert ett paket stickor till nästa månad med andra ord ...

• Fru R

Mamma Pethra: Håller alla tummar jag bara kan hitta! Spring till apoteket kvinna!

• Fru R

Förstår dig Mamma Pethra, eller kanske din man... Jag vågade inte testa förrän efter BIM, ville verkligen inte bli besviken. Men (!) nu har ju du redan testat en gång din lilla fuskis så nu måste det ju vara riktigt spännande! Åh, e lite avis, men på ett bra sätt! Vill också!

• Fru R

Mamma Petra och Makane:Hur har det gått nu då??
    Cinza: Visst är det udda att man kan bli glad av att kräkas?!?

Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?