• Fru R

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

hej alla... Är lite förvirrad nu... Fick en liten blödning igår men idag är det bara bruna flytningar som det brukar vara när mensen är slut. Det finna alltså ett par vägar här

1: Jag är gravid - min kropp förstår bara inte det..
    2: Mensen har inte kommit igång ännu- i vilket fall min kropp inte har förstått att den ska det..
    3: Jag har blivit galen av all denna spänning i kroppen och kommer aldrig att bli normal igen....

Får se vad som händer antar jag...

• Fru R

Och där kom mensen!! Inte utan att jag var tvungen att testa imorse självklart!!
    Men det är faktiskt ok, nu vet jag både att kroppen vill som f*n och att jag faktiskt har en längre cykel än vad jag trodde.

Men jag har en fundering, vilken dag ska jag notera som dag 1?? Började ju egentligen inte blöda förrän idag, men jag har ju haft mörka flytningar och liiittteee blod i dem sedan i söndags.... Hmmm, återkom gärna någon...

• Fru R

Det är bara att köra på !!

Ska packa det sista inför resan imorgon!! Ha det gott tjejer och jobba på!

• Fru R

HALLOO tjejer!! I´m back!!
    Vad jag har saknat att sitta framför datorn!!!!

Välkomna alla nya och gamla

Snart ÄL här!!

• Fru R
    Cinza skrev 2009-08-06 21:30:48 följande:
    Fru R skrev 2009-08-06 21:23:24 följande: Välkommen tillbaka! Min ÄL har kommit och gått. BIM på tisdag skulle jag tro.
    Kul, kul.
    Hur mår du?!?!??!?!?!?
  • Fru R
    Cinza skrev 2009-08-06 21:43:18 följande:
    Fru R skrev 2009-08-06 21:34:56 följande: Tja, jag är lite retlig. Känner mig något yr och har ömma bröst. Tycker även att de är lite stora. (men stora är de ju alltid så det är inget att gå på )
    HAHAHAH!

Men då så, då är det ju bara att fortsätta tro och hoppas , så ska det nog gå vägen!!

Själv har jag inte äl förrän till slutet av helgen, men det skadar inte att öva eller hur?!!?
    Mina bröst har inte slutat göra ont sedan förra månadens skengraviditet...hm! Min kropp kan!! Här ska man inte gå och tro annat inte!
    Men helt ärligt, så var det skönt att ha lite semester hemifrån, men det är alltid gott att komma hem igen!
  • Fru R
    Cinza skrev 2009-08-06 21:53:33 följande:
    Fru R skrev 2009-08-06 21:47:42 följande: Jo då. Jag är nog också expert på att bli skengravid, men hoppas kan man ju alltid. Öva på du. Övning ger färdighet brukar det ju heta. Jag förstår att det var skönt med semester. Min ledighet är snart slut. Jag förstår inte vart sommaren tagit vägen. Jösses va fort det gått.
    Yes, fort är bara förnamnet, men jag har lite drygt två veckor kvar.... SÅ skönt, men vi har en del att göra hemma, en del av våran fasad måste bytas och det måste göras nu!! Men det är skönt när man annars har ett stillasittande jobb att göra något med händerna!

Ska nog gå ner och se vad gubben har för sig... han kanske också har tråkigt?!?
  • Fru R

Fröken Freken:
    Jag hade också ägglossning direkt efter mf. Skönt att veta att kroppen återhämtat sig!! Kör hårt!

Värst vad alla verkar vara sjuksköterskor... känner mig lite malplacerad även om jag jobbar på ett sjukhus..

Denna helgen ska bli skön, jag och lilltjejen kommer att vara ensamma lite eftersom mannen ska spela golf (bu!) Men han har lovat att göra några gästspel.... (hihihi)
    Vi är verkligen synkade de flesta här med äl, verkligen kul!!

• Fru R

Panda82: Jobbigt med IKEA.... Då vill man verkligen bara dra något gammalt över sig! Men man kommer över det också, eller hur?!!?
    Vill också snorkla, men jag är nog den största badkrukan :-]

• Fru R
    Cinza skrev 2009-08-08 10:33:48 följande:
    Ego: Helgen blir lugn. Vi kanske åker till Svärmor och hälsar på henne och hästen. Mina bröst känns som ett par ballonger och jag är tok-trött. Hoppas, hoppas...
    Skönt med lite lugn och ro kan jag tänka mig.
    Njut och passa på och slappna av lite nu!
Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?