• Fru R

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Ett plus är väl ett plus! Heter det inte så?!??
    Vågar mig på att gratta er båda! GUD så kul!

• Fru R

Mamma Pethra: Kan förstå det! Hade nog också gärna velat ha ett stort FETT plus! Men jag hade å andra sidan ändå smidigt planer på hur rummet skulle göras i ordning och kollat vilka bebismöbler som skulle passa!

• Fru R
    Cinza skrev 2009-07-15 18:37:03 följande:
    Ego: Idag kräktes jag igen och bestämde mig för att smygtesta. Självklart var testet negativt. Strax efter så började jag blöda så det verkar inte bli någon marsbebis här. Nu får jag hoppas på en aprilbebis istället. Förhoppningsvis slutar jag kräkas så här helt i onödan snart.
    Oj, det var inte kul! När har du BIM då? Det kanske fortfarande är för tidigt för ett plus?!? Det med kräkningarna är ju inte kul om man inte får något för det efter nio månader...
    Hänger på dig och satsar på en marsare! Har inte BIM förrän om en dryg vecka, men jag kan inte tänka mig att det blivit något med tanke på hur lite det blev sexat hos oss. Har däremot lite ont i magen, men det tillskriver jag nog snarare huvudet än något annat.
  • Fru R
    Cinza skrev 2009-07-16 10:10:58 följande:
    Fru R skrev 2009-07-16 07:50:10 följande: Bim är på lördag, så egentligen är/var det för tidigt att testa, men blödningen är ju inte ett speciellt gott tecken. Visserligen har det inte "kommit igång" ordentligt än så hjärtat hoppas, men hjärnan säger att det är kört. Har man tur räcker det att sexa en gång, så ge inte upp hoppet. Det kan ha gått
    Nej, samma sak här. Huvudet säger en sak men hjärtat en helt annan!
    Med tanke på att det tog oss 11 månader med dottern så hade det ju varit nåt att ta detta på första!
    Det är nästan så man ska springa genom stan naken om det är så...
  • Fru R

Äntligen fredag!!!! Mums säger jag bara! Ska grilla ikväll med min syster och vårda mina nya fina (läs infekterade) vänner i pannan! Ser ut som en tonåring! Lovar att ett par på vagnen på väg till jobbet idag stannade, pekade och skrattade! Jag bjuder på den idag.

• Fru R

Tessanu: Ja, man tycker ju att man inte är så gammal att man borde vara dement... men jag minns inte heller! Boobsen gör ont säger du... hmm
    Får väl hoppas att det är något positivt! Mår faktiskt lite konstigt får jag erkänna. Får liksom slängar av illamående nästan så jag behöver springa till toan...

Men jag tänker tillskriva det min mage som krånglar! BIM får komma och gå innan jag ens tänker tanken på att testa !

• Fru R

MammaPethra: Gött, någon där ute som lever! E så ensamt här...
    Nej, inte ska du gå och börja oroa dig nu... Du kommer snart börja äta massor, gå upp i vikt och få en sån jättefin liten kula som du kan klappa på! (avis...)

Ja, jag är fundersam, men jag förtränger just nu! Vågar inget annat. Men livet är ändå fantastiskt! Min syster som försökt i nästan två år (med en massa komplikationer) är gravid!! JAG SKA BLI MOSTER!!!

• Fru R

Jag har BIM i slutet av denna eller början av nästa vecka.... Långt kvar tills dess! Men det ska bli skönt i vilket fall som helst för jag jobbar bara denna veckan också och sedan är det 4 underbara veckors semester!

Cinza: du hade BIM 29e??
    MammaPethra: Lyssna på Cinza, man behöver inte ha samma symptom. Med A mådde jag bara illa på kvällen, men nu mår jag illa lite från och till, även om jag just nu tillskriver det att magen inte är helt i balans...
    Hmm, kanske delar med mig lite mycket, ni får hojta.

Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?