• Fru R

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Yes, då är jag med på notorna nu.
    Vill bara tillägga att det fullkomligt öser ner ute! Tur att man är inne!

• Fru R

Nu väntas här bara på tant röd för jag testade imorse och det blev ett fett -.
    Fan också, kan tydligen inte min kropp ens det minsta!! Kan faktiskt inte bestämma mig för om jag är sur eller ledsen.. Antagligen lite av båda.

• Fru R

Tessanu: Japp, på lördag eller söndag.
    Jag vill ha en steg för steg guide till min kropp, för det här stämmer inte! Antingen det eller en "OFF" knapp tack!

Får hoppas på dig Tessanu!

• Fru R
    Tessan S skrev 2009-07-24 08:26:54 följande:
    GRAVID!!! Kunde inte hålla mig tills i morgon, jag var på så himla skumt humör i går och boobsen gör verkligen ont nu så jag blev helt enkelt för nyfiken
    Gud så roligt för dig!! Jätte grattis!!
  • Fru R

Cinza: Vi kommer att sakna dig och du är varmt välkommen tillbaka när du känner att du orkar och vill!!
    Styrkekramar!

• Fru R

Mamma Pethra skrev 2009-07-25 13:07:43 följande:

Ett stort grattis till er som har plussat, så glad för er skull! Själv fick jag missfall i natt, vaknade av att det var blött i sängen och tände lampan, massvis med blod. :o( Nu orkar jag inte mer... Lycka till till er allihop!
    Nej, gud så jobbigt!! Jätteledsen för eran skull!!
    Du får inte ge upp, det kommer att hålla sig ska du se!
    Massor av styrkekramar!!!
  • Fru R

Cinza: Kul att höra att du orkar med oss!!
    Som du själv skriver så är människan ett fantastiskt djur!! Man klarar väldigt mycket mer än vad man tror, men jag tror absolut att man måste tillåta sig själv att sörja och må dåligt en stund ( i mitt fall käka kola och chokladsås direkt från tuben rakt in i munnen!!)

• Fru R

Har inte kommit igång ännu, hoppas, hoppas, hoppas.
    I annat fall vill jag veta varför jag dricker som en dromedar efter en månads lång vandring och varför mina bröst gör ont...och jag är lite sugen på gubben hela tiden. Brukar ALDRIG vara det vid mensen!! Han är glad i alla fall! Tur att någon är det!

Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?