• Fru R

Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?

Pandan: Nej, den är faktiskt svart!! Med tonade fönster bak. Skit bra! Om ni inte tog det på den nya bilen så ring fort som f*n och beställ till det för det är det bästa sedan kolasås! Bilsemester i somras med tjejen hade varit mycket jobbigare utan detta lilla attribut! (ok, bärbara dvd:n ska vi också hylla, men vi suger lite till på den tycker jag!) För mycket av det goda vet du...

Fröken Freken: Ska nog ta mig i kragen för jag har en liten bit kvar till 30... Jag tycker nog att vi ska tillskriva din magont annat än åldersnoja! Några förslag?!??

Nej tjejer, dags att jobba lite, har en hel del idag så det är skönt. Hatar verkligen att sitta på jobbet och ha lite att göra!!
    Ha en bra dag!!

• Fru R

Fröken Freken skrev 2009-09-14 09:28:17 följande:

Fru R: Ja, förmodligen lite för lite vatten i lördags och aningen för mycket goda drinkar och räkor/kräftor  eller så är det pms som är på g, det börjar bli dags för det igen. Men det är skit att må så här illa alltså. Vi kan förresten byta, du kan plugga åt mig så sitter jag där och rullar tummarna, roligare så.
    Kräftor, gud så gott! Har inte ätit en enda i år! Jag som älskar kräftor!! Har helt tappat bort den biten i år!

Tack det var väldigt snällt av dig, men jag är väldigt glad att inte behöva läsa mera! Trivs bättre här, där jag kan lukta på blommorna!!
  • Fru R

Cinza: jag kan tänka mig att de kan komma väl till pass i olika lägen!

Gapskrattade här hemma nyss. Gubben gick på toa och Alicia följde med som hon brukar vilja göra. Så hör jag inifrån toaletten
    - Ja, där e pappas snopp... Nej, du den hade pappa tänkt att använda.

La mig nästan ner på golvet av skratt! (va tvungen att dela med mig)

• Fru R
    Pandan82 skrev 2009-09-14 21:03:17 följande:
    Hahaha! Behövde en sån sköning! Har precis för en kvart sen kommit hem från jobbet efter att ha jobbat nonstop sen halv sju i morse utan rast! Har haft den värsta konflikten någonsin på jobbet och jag tycker det är så jobbigt att diskutera med människor som bara vill gå mitt i, jag måste alltid avsluta alla diskussioner för jag tror inte stämmningen blir bättre i morron direkt av att man grubblar över natten. Men så berättade hon också att hon brukar bråka med sin man och sedan somna med ryggarna mot varann och gråta sig själv till sömns! Låter inte okej för mig, men vi är ju alla olika och det är viktigt att inte glömma. Så tack för skrattet
    Gud så jobbigt! Inte kul att ha sånt på jobbet. Hoppas ni fick pratat ut ordentligt och att det är bättre idag.
    Trevligt sätt hon hade att somna på! Urk!
  • Fru R

Fröken Freken skrev 2009-09-15 14:35:25 följande:

Tjejer, har ni någongång testat med Preg och fått ett smalt rosa streck? Inte tjockt som man tycker att det borde vara, utan smalt? Har det i sådana fall varit spökstreck?
    Har aldrig testat preg själv...
    Har du fått ett smalt streck kanske?!?!?
  • Fru R

Fröken Freken skrev 2009-09-15 15:41:04 följande:

Ja, jag hade ett test liggandes här hemma. Strecket var tunt men har rätt färg. Blev tjockare efter 15 minuter men den tjockare delen är väldigt svag, men så är jag bara på BIM-4. Se mitt galleri, vad tror du?
    Visst ser det ut som ett streck alltid!! Gud så roligt!!
    Om du fortfarande känner dig osäker så får du ju testa igen, men jag ser ett streck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Fru R

Pandan: Det är väl ändå bättre med en övertrevlig arbetsplats än en med negativa vibbar... Bra gjort att ni pratade ut!

FrökenF: Senast på fredag vet vi då!!! E SÅ glad för din/er skull! Men du verkar vara en liten fertil sak Skitbra med lite bra nyheter här i tråden också!!

Ego: Själv var jag på udda humör idåg. Ledsen, vemodig och gråtig.... Började nästan gråta när jag i sängen låg och tänkte på att jag VILL vara gravid nu! Men jag såg bara dumma bilder i huvudet att simmarna inte kom fram till ägget för att det på ägget satt ett litet troll med slagträ som slog bort dem allihop... E man inte knäpp då?!?!?

• Fru R
    Pandan82 skrev 2009-09-16 08:23:25 följande:
    Jag tänker också sånna där konstiga saker! Kan inte låta bli att tänka "gick det nu då?" typ varje gång vi haft en mysig stund Ibland kan jag få för mig att de små simmarna inte kommer fram för att jag ligger på sidan med benen uppdragna, måste det inte bara bli helt fel där inne, jag menar så att vissa gångar täpps till så att ingen kommer fram vet att det inte är så men, men...
    Haha, så tänker jag också!! Idag ska jag ligga på rygg för jag låg på mage sist... Fan va rolig man är!!!
    Pandan82 skrev 2009-09-16 08:28:01 följande:
    Jag upplever det som att jag har svårt att lösa konflikter med människor som tycker att det finns ett rätt och ett fel, en som vinner en konflikt och en som förlorar. Plus att jag hatar när man drar upp gamla konflikter (med undantag för på denna tråden då) för jag vill inte bli påmind om allt jag gjort fel i mitt liv, jag vill välja att lära mig saker och gå vidare, men inte att någon ska dra upp något gammalt inför andra, det upplever jag som kränkande. Nej, nu ska jag gå och jobba, får se hur dagen blir... Fast jag tror verkligen du kan påverka stämningen med din inställning så jag går in för det med gott mod
    Håller med dig helt!! Man får inte ta upp gamla saker för de är faktiskt gamla!! Detta förutsatt att de är bearbetade. Blir galen på gubben ibland när han inte tar upp saker som stör honom när de är aktuella utan först när jag tar upp något annat. Har man inte klagat eller lagt fram sitt missnöje i tid så har man förlorat rätten till att göra det!! Så det så!
  • Fru R

Fröken Freken skrev 2009-09-17 17:47:01 följande:

Säger som dig, duktig artist men sjunga kan han absolut inte. Såg honom på Malmö festivalen för något/några år sedan, funkar om man dricker öl samtidigt. Annars kan jag berätta att jag är GRAVID. Tog ett CB i dag som var starkare än Preg i början av veckan, inte starkt men tillräckligt starkt för att inte ens behöva fundera på vad det är för något. Så pass starkt har jag inte fått sedan jag väntade Cornelia så det känns hoppfullt. De gånger jag fått mf så var de ju jättesvaga, nu var det bara svagt, blått och brett. På lördag skall jag ta ett sista för maken vill det, han vill ha det där knallblåa som riktigt lyser men vi är så säkra nu så det är helt helt underbart!
    Gud så roligt!!! Grattis, och håll hårt i den lill* som gror!!

Håkan.....nej!! Ingen debatt där inte!
  • Fru R

Vill också, vill också!!
    Även om denna månaden känns lite som om det inte gick så är jag fundersam för jag har ont i magen. Ungefär vid höger äggstock. Det gör så ont ibland att jag inte kan gå ordentligt ... Känns nästan som om någon drog till med en fiskekrok... Skriver nästan eftersom jag ju inte vet hur det känns egentligen, men men...

• Fru R

BIM har jag nästa helg tror jag.
    BF?? Ja, +36 veckor från det att jag plussar!

• Fru R

HA! Jag använde också bara lustgas!! Under den korta tid jag var inne dvs... Tiden före minns jag knappt...

Ja, jag är lite fundersam på vad det kan vara med magen, och jag har väl tänkt tanken själv, men orden kommer inte att komma ur denna mun förrän jag testat +!! Vidskeplig en här borta!

Cinza: säg åt honom att sluta åma sig och göra sitt jobb...

• Fru R

Japp, då var det fredag!! Gött säger jag bara!!
    Satan vad kallt det är på morgonen, funderade på att gå tillbaka och gräva fram vantarna!

Svar på tråden Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?