Några Göteborgare som hoppas på plus i sommar?
Hej tjejer!
Mamma Pethra här. Avregistrerade mig efter mitt senaste mf, blev så himla less på allt men det är ju bara att ta nya tag.
Hur går det för er alla?
Hej tjejer!
Mamma Pethra här. Avregistrerade mig efter mitt senaste mf, blev så himla less på allt men det är ju bara att ta nya tag.
Hur går det för er alla?
Hej och välkommen!
Skoj med fler här i tråden, håller tummarna för er. Jag fick för mig att det skulle bli ganska enkelt att skaffa syskon då det tog på första försöket med dottern men icke. Nu tar vi det som det kommer, har ingen aning om när nästa äl och mens kommer komma så.
Ja jag bor på Eklanda Gård, alldeles intill pizzerian och butiken. Området är stort och vi flyttade hit i maj så jag har inte så stor koll tyvärr.
Cinza: Såg precis vad du och din man har gått igenom, har missat det tidigare. Så ledsen för er skull och beklagar det djupt. Var det ert första barn?
Nej det börjar dö ut här nu, vad det beror på vet väl bara var och en antar jag. Men men...
Hoppas iallafall att ni har det bra, äntligen är solen här igen!
Vi tre får väl se till att hålla liv i tråden om inget annat.
Segla låter härligt, själv är jag mer en motortjej och min man, Patrik längtar tills vi kan köpa egen. Inte lätt när man har csn. Skall ni ut hela helgen eller bara över dagen?
ag borde också ha ägglossningen nu till helgen (om det inte var mf) men jag har bestämt mig för att inte hålla på att räkna. Vi kör på helt enkelt och så hoppas jag att mensen bara utblir. Orkar inte hålla på att tolka varenda signal kroppen ger mig och kasta pengar på test. Vet ju inte ens om jag hade missfall nu sist längre. Tolkade själv det som det då det påminde väldigt mycket om missfallet i vintras som jag fick bekräftat av läkare. Men det känns som att äl är på g för min del, svullen, sugen på godis, humörsvängningar och ont i magen.
Hoppas verkligen att det går vägen för er, även om man själv inte plussar så är det så roligt när andra gör det.
Förresten Len, jag såg att ni är från Skåne. Jag också, så vart kommer ni från?
Ha det gott och hoppas solen skiner på er i morgon också!