-
Det gjorde jag med, undrade just vad som hände...jeng skrev 2009-09-01 22:14:35 följande:ja, jag skrev grattis med stora bokstäver, och då tyckte fl att jag var elak så den ändrade såklart allt till små, så gubben ser sur ut istället för glad... pucko...
-
Melva: Självklart ska du prata om det! Man mår så mycket bättre om man får ventilera!
Ang. influensa A så har vi också ändrat rutinerna lite på förskolan. Vi har tagit bort alla vanliga handdukar och använder pappershanddukar i stället och så tvättar vi händerna (barnens) oftare. Jag är inte alls rädd för influensan men har ändå funderat på vaccination p.g.a. mitt yrke. Vill dock inte vaccinera mig utan att veta vilka biverkningar vaccinet kan ge... Svårt det där!
Ang. nupp/fvp så har jag tackat nej till tester eftersom jag inte skulle vilja ta ett beslut om en abort. Fegt kan man tycka, men hur skulle jag kunna välja bort mitt barn?!
Ester går jättemycket nu. Hon började ju gå för ett tag sen men hennes schyssta storasyster hämmar hennes utveckling genom att putta omkull henne hela tiden. Så hon går mest när Tyra inte är i närheten. Nu när de har varit borta i några dagar har hon dock haft möjlighet att träna en massa och nu går hon mer än hon kryper. Klippte hennes lugg kvällen innan hon åkte också och nu undrar jag var min bebis tog vägen?!? -
Heidi: Jag hade också blödningar och trodde att mensen äntligen var på G... Men det blev en Ester i stället! Håller tummarna för dig!
-
Heidi: Jag hade inte ont i brösten i början med Ester, dock med Tyra.
Grattis Ask!
jucea: Ester fick (förutom plommonpuré, messmör och laktulos) Movicol junior utskrivet då hon var förstoppad. Klyx var inte heller helt fel för att få bort proppen. -
MissH: Oj, vilken tur att det gick bra!
-
VT: Jag gör fortfarande så, "glömmer" pengar i vinterjackan på våren när jag hänger undan den, etc.
Lille: Ja, de är jättelika varandra på de två bilderna.
Idag har jag köpt en soffa till personalrummet på jobbet, sen varit med familjen till badhuset, hem och ätit lunch och sen iväg på middag och fika hos en kompis som fyller år i morgon. -
luzor: Jag brukar koka gelé och saft av vinbär förutom att göra vinbärskaka. Äpplen har vi ju inte så gott om här så där är jag inte till stor hjälp...
-
jucea och sthlm: GRATTIS!
-
Mareld, jag rekommenderar också ullvantar! Har använt ruskovillas till Tyra. De är ganska dyra men superbra! Har också använt dem i galonhandskar i stället för att köpa fleecefodrade (som snabbt luktar surt och äckligt).
VT: Nej, man tror ju inte att det är sant! Håller tummarna och tänker på er! Kram. -
Rosa: Tänker på dig också... Kram.
-
lille: Har också röstat!
-
Rosa: GRATTIS, skönt att det är bättre!
Hallon: Underbart, jag blir AVIS! Själv lider jag av andra svampinfektionen på två veckor... Aj!
Har haft några dagar att läsa ikapp, minns dock nästan inget av det jag tänkt kommentera... Förlåt. :-/ -
Mareld, jag kikade också in och du är verkligen jättefin!
-
Lille: Grattis till bröllop!
Trulsa: Grattis till bebis!
Lina: Kul med fotomodeller!
Rosa och Kvack: Jobbigt, jobbigt... Hoppas att de beslut ni tar känns rätt och glöm aldrig att vi finns här för er, även om ni bara vill komma hit för att gnälla av er lite och få lite medlidande. Kramar. -
Kvack: Beklagar, det var såååå tråkigt att höra... Hoppas att du kan finna tröst i de andras positiva svar. Stor kram till dig!
Lina: Kul att det går så bra med huset! Grattis!
Heidi: Vad roligt för din mamma! Vad ska hon jobba med?