• Lana

Augustibebisar 2008, del 8

jucea; läkaren på BVC sa att vi skulle börja med 2ml tror jag,sedan vänta några dagar och om inget händer så ska man höja med en eller två.och när det kommer så ska du stanna på det men om det kommer typ bara diarre eller bajs hela tiden så får du sänka dosen.

• Lana

Carina,man kan få en blödning då ägget släppte också.du blir ju inte gravid 4 dar innan.men du är fertil,vilket är att då är det störst chans att du blir gravid. du kan inte ha gravidsymtom än då du eg kanske inte är gravid än.ägget kanske itne är befruktat än.men kan ju må illa pga ägglossningen. nidblödning,då är det blod,annars är det mer en brun flyning är ju för lite blod då. började du blöda den 29e och hade äl den 2e? får inte riktigt ihop det???

• Lana

carina,nä den säger mer att om man har sex 4 dagar innan ÄL så kan man bli gravid.men itne att man är befruktad och klar 4 dagar innan.utan att spermierna kan leva så länge.

• Lana

carina; absolut ingen fara kul att kunna hjälpa ibland.

lina; hoppas ni får sålt huset bums.

• Lana

Hur tänker alla här inne ang svininfluensan?

Vi ska iaf INTE vaccinera oss då det inte finns någon forskning på vad som kan händrai framtiden för de som tatt det och inte vad det finns för biverkningar. och så fattar jag inte det vanliga,det r som den vanliga influensan bara att den kommer i en ny form.och samma som alltid när det gäller är det de sjuka och svaga som drabbas hårdast,men det är ju inget nytt. tycker detta är för uppblåst,är ju typ bara sverige som ska hel vaccinera sin befolkning.de tror det kommer dö runt 50pers i denna influensa,fan det dör ju fler i den vanliga,eller av lunginflammation mm.
    Nä och hon på debatt sa att alla i sverige typ"ska".haha eller hur.förlåt men jag tycker det är löjligt men vill jätte gärna höra med er vad ni tänker och vad ni har hört,om man behöver ändra sig

melva;pärlan....ingen ide att skriva då du inte är kvar,men tänker på er.

jucea; de har inte forskat ang kvicksilvret.

KaOl; sötis

• Lana

Hej!  jag har jobbat helgen och jobbar ikväll och imorgon kväll.så har inte hunnit sitta mkt vid datan alls. får se om jag hinner in innan jobb imorgon.Kram

• Lana
    Jucea; sååå rolgt

Lille;jag ska in och kolla vad det buzzador var

sthlm; spännande,vad ska du starta för företag?

VT;fy va trist det är när man sover så dåligt.hoppas du sover bättre inatt.

sockertopp,åh va mysigt

uuuurk va trött jag är.har jobbat tre dar i rad nu 10h i lördags,12h i söndags och 8h i går och samma idag.har inte jobbet så här mycket på länge,det är väldigt ovant.men men man vänjer väl sig
  • Lana

Lina, jätte fint hus. hade gärna bott där

jucea,kul att läsa om hur det går för er

heidi, gumma inte oroa dig så det kommer att går bra på resan,frågorna är toppen hade men undrat massor.men oroa dig inte du kommer säkert att glömma något men det kan säkert köpas däsom blöjor,nappflaskor,nappar,kläder mm mm det enda är ju ersättnignen i så fall..men googla det och kolla om den du vill anväda finns där?

• Lana

heidi,förstår dig

RosaNapp;Tänker på er!!!

här hemma är vi sjuka och trötta.dock piggare idag.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8