carina; fast enligt mig då
så har en ettåring igen nytta alls av förskolan,och fröknarna lägger itne direkt mycekt tid på dem ändå varken pedagogiskt eller annat.Så de sånger,rim och matsituatoner gjag här hemma ändå.
fast jag f¨år ju vårdnadsbidraget för att jag ska kunna vara hemma med Elly längre,ist för att ha henne på dagis då det är brist på dagisplatser.och jagr har mer än gärna henne hemma,barn utvecklar de viktigaste banden och tryggheten fram tills de är 3år.Men när Elly är 2.5-3 så kommer hon hamna lite på dagis pga det sociala och att hon ska lära sig samspel.men vi träffar rätt mycket andra barn just nu så dagis är inte nödvändigt för henne än.
Fast Elly är också en vilding men man får gå till lekplatswr,mamambarn mm mm.det är även viktigt att bara ah hemmadagar.
du får inte föräldrapenning samtidigt som vårdnadsbidraget,du får inte heller vara sjukskriven eller få annat bidrag,inte heller sambon för då får du itne vårdnadsbidraget.
Så det är lite tråkigt att du säger så att det ÄR fel,du tycker det men inte jag.jag säger ju inte att jag tycker det du tycker är fel,utan du tycker som du vill och gör de du tycker är bäst för dina barn och jag gör som jag tycker för mina
jucea; härligt GRATTIS