Inlägg från: lille08 |Visa alla inlägg
  • lille08

Augustibebisar 2008, del 8

sthlm: Ett stort grattis på födelsedagen!!

Carina: Har du haft tidiga graviditetssymtom innan också när du varit gravid?! Själv lyckades jag ju missa de första veckorna den här gången. Fast väldigt trött var jag i början, men det trodde jag ju berodde på annat. Men fy vad less jag är på illamåendet nu. Igår var en HEMSK dag! Mådde illa mest hela tiden och kräktes flera gånger.

KaOl: Vad roligt att åka till Portugal. Hoppas ni får en trevlig resa!

Heidi: Åh, fler som planerar tillökning! Håller tummarna för att du får ett pluss nu till helgen!!
  • lille08

Jucea: Hoppas ni får en mysig husvagnssemester vid Vättern. Vart vid Vättern bor hon?! *nyfiken* Vi bor ju också vid den här vackra sjön!

VT: Var "the proposal" bra?! Vi funderar lite på om vi kanske ska gå på bio ikväll... sen så ska vi även ha en barnfri natt. Blir nog en natt på hotell tror jag. Behöver verkligen få sova ut och om inte annat få en natt med ostörd sömn.

• lille08

Nu är vi hemma - UTVILADE!!

Det fick bli en natt på hotell. Så igår kväll var vi ute och käkade jättegod mat på Piren i Jönköping... och sen har vi bara tagit det luuuugnt! Riktigt skönt att kunna sova en hel natt utan att bli störd (ja, förutom att jag är uppe och kissar ca 3 ggr/natt, lite tröttsamt) och sen i morse kunna gå ner och sätta sig och äta en god frukost (fast oset av korvar, bacon och ägg gjorde mig tyvärr illamående).

Nu var det riktigt mysigt att komma hem till barnen och djuren igen. Borta bra, men hemma bäst! Fast nu när det varit så mkt här ett tag och vi knappt fått sova så var det verkligen välbehövligt att få komma hemifrån lite och koppla av.

• lille08

Fick förresten ett meddelande från Carina inne på Facebook:

"Säg till dom på tråden i aug att jag inte kommer att komma in dom jävla idioterna och en till jävla idiot har gjort så jag inte kommer in förän i aug!!!!!"

• lille08

Buschi: Hej och välkommen hit!

Jag är mamma till William som föddes den 26/8. Jag har även en son född -99, min sambo har en son född -04 och så väntar vi även på ett litet troll i början av nästa år.

William har inte börjat gå än. Han började krypa för några veckor sen och gör det nu med stor förtjusning. Han har så smått börjat resa sig lite mot grejer. Men jag tror det kommer dröja ett tag innan han kan gå.

• lille08
    Melva skrev 2009-07-20 00:32:57 följande:
    lille08: hur går det? har du fått veta något?
    Nepp, inget svar har kommit ännu. Läkarn trodde att det skulle ta nån vecka eller så. Hmm... kanske dröjer längre nu i semestertider??! Men kommer det inte nu i veckan så får jag väl ringa själv och kolla.
  • lille08
    jeng skrev 2009-07-20 17:00:24 följande:
    Lille, vad är det du väntar på för besked?
    Jag upptäckte en knöl i ena bröstet som de tagit cellprov från, så jag väntar på svar från det. Läkarn trodde att det förmodligen var en bindvävsknuta eller eventuellt kunde det vara ärrvävnad efter en mjölkstockning. Ja, han TRODDE iallafall inte det var nåt farligt. Men ändå så finns ju tanken där att det KAN vara cancer. Hur som helst tyckte han att jag gjorde rätt som kom in för man ska alltid ta knölar och förändringar på allvar.
  • lille08
    Lina S skrev 2009-07-22 10:11:24 följande:
        GRATTIS LYCKELI ÖNSKAR SAM   
    {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}

Och vi instämmet - stort GRATTIS!!!
    Hoppas du får en underbar födelsedag!

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8