Augustibebisar 2008, del 8
Mareld - coolt att äta på Ramseys place, man är ju sjukt nyfiken på hans mat!
Min vikt vill jag knappt prata om. Jag gick ner allt och 2 kg extra till och med, men nu här under semestern så har jag sakta men säkert ökat 4 kg
Det är sååå tråkigt. Jag cyklar ganska många dagar i veckan på min motionscykel men jag äter gott. Inte godis och så varje dag men god mat och dricker ofta vin nu på sommaren. Skit att man inte kan äta och dricka gott utan behöva se ut som ett fetto. Jag äter mycket ost för jag ääälskar ost och det är ju inte så nyttigt. Tanten i ostaffären frågade om jag var gravid
VT - skoj med syskonträff
Sångpåse är rätt kul ettårspresent, en påse med tygfigurer som man tar upp, typ en spindel så sjunger man imse vimse och så vidare....
Sam ska få en gungställning till trädgården. Lite onödigt kanske när vi har en lekplats utanför huset, men rätt skönt att ha ändå. En skrinda vill vi också ha, men det är ju kanske mer när man har fler barn. Men böcker är ju alltid bra, man kan ju önska sig för lite större barn så man har framöver.
Jag kan verkligen rekomendera Mamma Mu och Billy böckerna. Riktiga bestick som är böjda och lättare att äta med är också bra och kanske en tripptrapp stol som barnet kan växa med. Elliot har en och sitter perfekt i den!
Mina barn har aldrig haft ont av att åka bil som tur är, om det inte är jättelångt såklart.