Augustibebisar 2008, del 8
sthlm: Glömde dig, förlåt... Fy vad trist att tvingas ställa in för att hon strular! Hoppas precis som Lana att ni kan mysa hemma i stället då och göra det bästa av situationen!
sthlm: Glömde dig, förlåt... Fy vad trist att tvingas ställa in för att hon strular! Hoppas precis som Lana att ni kan mysa hemma i stället då och göra det bästa av situationen!
Förresten, har varit med om mitt livs första jordskalv idag. 3,1 på Richterskalan med epicenter i min hemby, jag var dock på jobbet när det hände men jag lovar att det kändes och hördes även där!
Kick-off med tjejerna ikväll! Först bubbelpool, bastu och mys, sen god middag och vin!
Ester tackar för alla grattis! Vi har haft kalas i två omgångar idag, först 13 gäster som fikade ute i solen och sen familjen och en av Tyras kompisar och hans mamma ikväll, 9 st till... Jobb kl 7 imorgon och Tyras första inskolningsdag på dagis så nu ska det bara röjas och sen i säng. Måste ut och ta ner flaggan nu! Sorry för ego, ska försöka hinna in och kommentera nån dag men nu har jag 12 arbetsdagar på raken, vi får flytta in i nya lokalerna i slutet av veckan, dvs jobb hela helgen!
Ha det bra och grattis alla ettåringar!
Ester tackar!
Grattis till Ted och Hallon!
Mareld: Fy vad surt! Hoppas att det ordnar sig på nåt sätt i alla fall!
Grattis Myra!
VT: Hotstone är underbart! Testa!
MissH: 6 år sen du slutade 9:an!? Nu känner jag mig gammal, det är ju 11 år sen jag tog studenten, mao 14 år sen jag slutade 9:an!
Grattis Ebba och välkomna, ni nya!
I morgon eftermiddag får vi börja flytta in i de nya lokalerna! Hurra! :)
lilla: Jag tycker ettan eller fyran!
VT: Sicken söt liten korv!