Augustibebisar 2008, del 8
Melva: Klart du får "gnälla av dig" här! Det tror jag vi flesta har gjort med jämna mellanrum. Jag minns ju hur mycket jag gnällt efter alla sömnlösa nätter med William då han varit sjuk så mkt och vi åkt in och ut från akuten. Nu skulle jag kunna vräka ur mig lika mycket gnäll till för jag är såååå less på att må illa och hela tiden vara trött. Satt bara och lipade i soffan igår kväll för att jag inte orkar med mig själv (+ att det var en rätt jobbig dag igår med alla läkarbesök).
Här började dagen för övrigt kl 6. William hade en period då han sov till runt 7.30-8, men den varade dessvärre inte särskilt länge. Nu kryper han runt här och utforskar allt. Igår hittade han hundmat som han glatt tuggade i sig. Inte så bra kanske med tanke på att vi kämpar för att få ordning på hans mage. Majsvälling, risgröt, blåbär och kokt fisk m ris funkar bra, men knappt något annat. Är inne på 3:e veckan nu med lös mage. Igår testade jag att ge en burk barnmat. Efter en kvart fyllde han hela blöjan och sen hade han världens magknip resten av kvällen.