Augustibebisar 2008, del 8
Hallå alla! Helgen har spenderats med lillskruttan! Daniel har jobbat hela helgen och nu när Julia går på dagis i veckorna saknar jag henne såååå när det blir helg så hon och har hängt i hasorna på varandra och bara njutit
VT; Vad ledsen jag blir när jag läser om din syster. Hur tar hon detta? Hon har ju också hört och varit med på resan om Markus mfl. Hur tänker hon kring detta? Måtte hon bara få ett positivt besked snarast!
RosaNapp, hur går det för er? Detta låter inte alls bra och så en sk "40-års kris" på det? Hur agerar du och hur resonerar du? Hur tar barnen detta? Jag har ju förstått att de inget vet men så som du har beskrivit er situation den senaste tiden så tänker jag att barnen påverkas. Hur går allt för er?
Jucea; Vad coolt med två hus Du som gillar att planera, projekta och renovera lär ju vara superglad nu Hoppas lillkillen blir bättre nu! Jag tror inte jag vet någon unge som inte är sjuk just nu....
Kvack; Åh så spännande! Hoppas allt har gått bra och att hon har haft fullt upp med att spana in allt nytt som Julia hade
KaOl; Jisses, en duracellmamma Vad duktiga ni har varit! Det känns så skönt när allt är färdigt och avbockat så att säga. Jag handlade också nya underkläder i veckan fast nu lyxade jag till det och gick till "CHANGE"-affären. Om man blir medlem där så får man handla för 50% och dom är superduktiga som arbetar och mäter ut ens bhmått. Jag har alltid trott att jag har 75 B men vips! Så hade jag nu 65 C. Helt okej Helt klart värt sina priser och så spetsigt vackra blidde dom
Vad har ni för vantar på barnen nu till hösten? Julia behöver ha ett par till dagis när det är kalla dagar då de är ute ibland i 2-3 timmar. Fingervantar minns jag att jag hatade att barnen hade närj ag själv arbetade på förskolan. Var superknepigt att sätta på och de värmde nada. Personalen kom dock med förslaget om fingervantar idag när jag frågade (?). Jag måste ändå kolla med er känner jag innan jag far iväg och handlar