• Lana

Augustibebisar 2008, del 8

Men Vt det var ju läääängesedan Lyckeli var i den fasen
    ja det är klart,allt kommer ikapp en ibland och det är inte kul alls.hoppas det blir bättre längre fram idag.KRAMAR

carina; ja min teori när jag läser ditt är att du hade mens med start den 14juni (den är inte alltid samma,min är annorlunda hela tiden olika länge och mängd) och runt den 27e hade du lite pga ägget fäste? för då borde du haft äl. så från det du skriver så tror jag du blev gravid runt den 28e juni.för om inte din 5-6 dagars blödning är mens så är ju absolut inte den lilla blödningen runt den 27e det.så det låter änså menst troligt att du redan haft BIM eller har det nu i dagarna.

• Lana

mycket sant sthlm,det är skitjobbigt att planera.Elly var inte planerad men mycket välkommen.denna väntat är OLIDLIG.

• Lana

sthlm;hade B kupa nästan C kupa innan Elly men har en liiten A kupa numera.kan faktiskt nu överlägga att skaffa sillisar efter jag fått mina barn.men jag får se vad jag känner då.

• Lana

lyllos dig Lina suupersöta dracula barn du ahr.lustigt att båda fått sådana tänder de är så lika men ändå så himla olika.

• Lana

sthlm; nä mikael säger också att de är fina men det är OM jag inte känner mig bekväm i dem längre.men än så länge gör jag det

Vi ska börja renovera,bygga två rum.men Mikael säger i dag när vi bokat snickare och börjat flytta runt allt att han en inte vill.SÅÅÅÅÅ tröttsamt.att han inte kan kläcka sådant innan.

• Lana

lille; Elly äter när hon lägger sig och runt 06 men har alltid en redo ifall hon vill ha på natten.

KaOl; det funkar med mindre pulver i vällingen.TACK

VT;bamsegrattis till Lyckeli {#lang_emotions_flower}

jucea; har ni bytt till vanlig säng med TEd?har för mig jag läste det för ett tag sen.

när tycker ni det är dax att byta till vanlig säng.tror mamma bytte för mig mellan 1-1,5 år.funderar på att snart byta????

• Lana

hallon har det hänt ngt?

sthlm;FY va sjaskigt.hoppas ni kan göra en mysig kväll hemma då?
    jag funderar på att när renoveringen är klar att byta till en växa säng med lite höga kanter.då är Elly strax över året?

• Lana

hellu.här håller både mega renovering och läggning av elly på
    Lite kul när ni pratat lite tänder så i går hade Elly 4st och i dag har hon 7 snart 8.kul
    i dag har jag varit och shoppat på rean,letar efter en sulky.men kan inte välja mellan
    babytravel shoppern
    http://www.babyproffsen.se/2007/wnasp/bpkatlev_adv.asp?id=19&sf=125,124,123,63,95,126,121&aps=500&sokord=&sokord2=BabyTravel&catord=1&sid=1&cat=115&folder=/disk2_1/venture/Babyproffsen/Hemsida_2007_bp&viewall=True#

eller en carena easy

http://www.blocket.se/goteborg/Carena_Easy__09___Kampanj_20163326.htm?ca=15&w=1

va tycker ni?någon som har en?

nu ska vi krypa ner på luftmadrassen med lite film i datan och godis

Natti!

• Lana

linn;tack ska kolla på den.

hallon,ska kolla på den med i din blogg.

KaOl,varför har du inga prickar?

jucea;FY va jobbigt.elly hade några sådana nätter dock inte pga öronen.vet ej varför.kanske för tänderna.men det är inte kul,spec inte gravid som du är.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8