• Lana

Augustibebisar 2008, del 8

LinaS;hur gör man det,jag hittade inte just den.
    ah jag tycker inte 33 är skitgammalt,90 är skitgammalt

tack för förskottsgrattisarna

läser marelds och VT imorgon.nu natten!

• Lana

tyvärr carina är det rätt många som trillat ifrån,zitrus och många som var med för ett taqg sedan men inte är med längre,trist tycker jag.

har läst lite löst men ska lägga mig nu.

• Lana
    jucea; wow v.16 helt sjukt kul
    åh jag älskar ochså ER vill se hela serien nån gång har bara sett ströprogram.

melva; fy va jobbigt,krya på dig.

rimfo,jag förstår dig,börjar jobba i mitten på augusti och både längtar och inte.kul att komma hemmifrån men nja till jobbet vill jag inte.(pga en jobbarkompis)

mareld;låter som en toppen dag
    det är lugnt,man kan inte alltid hinna.
    du är inte alls en usel mamma,du är den bästa mamman julia kan ha.det känns jobbigt men det blir nog lättare.jag känner också att det är tidigt för mig att gå och jobba docka ska hon inte in på dagis,men det är just saken att inte vara med henne,man är så van.men våra gubabr ´har ju haft det så hela tiden så tråkigt nog är det nog en vanesak,och även en känsla vi alla en dag måste leva med.hoppas jag inte är taskig nu men det är så jag tänker.
    jag firade med god midda här hemma och lite vin på kvällen med mikael.

KaOl; jag fick en ny ipod av Mikael lite smått och gott av pappa och ska få en klänning av min syster,jag ska våga ha långklänning En midda på ne fin resturang här ute fick jag av kusinen.hmmm mamma kommer snart hit får se vad hon ahr  svärmor och svärfar kom med en MEGA ljuslykta,har velat ha en länge men de är ju svindyra,men nu har jag en

Lina;jaaaaa kom hit så tar vi en härlig utekväll på en uteservering

Amelie;ska ni med ha en 2a?rooooligt

tack för alla grattis

Mikaels pappa har brytit armen och mikael måste då åka med upp till arvika i helgen,och iom att det inte finns så mkt att göra just nu får mig,malin och karin så ska jag stanan hemma och mikael ska ta med sig Elly till Arvika.
    Gissa vad jag ska göra i helgen då?
  • Lana

carina; jo då det kan man,men det "kan" bli farligt.livsmedelverkets "regler" är ju faktiskt "bara" rekomendationer.

• Lana

Heeej i målnvädret
    I dag har jag och Kesso träffats,sååå kul och mysigt.hoppas vi kan ses en dag till innan de åker hem.de är ju här ute på konferensen.fick ju träffa Nils med,så coolt att träffa era barn IRL!

• Lana

heidi;lider med er och skickar över en mega bamse kram.man ska aldrig behöva gå igenom det.

linn;hihi söte Axel duktig kille.

lille;kolla upp dne du men det är nog inget.(uppmuntrande hoppas jag ) va bra att du fick tid så tidigt,slipper man gruva så mycket.

Elly har börjat äta åp natten inge,inna nfick hon när hon la sig och vid 06.nu har några dagar fått mitt på natten vid 03 och det har resulterat i att hon äter KASST på dagen,tröttsamt.jaja får la ta några vakan nätter så hon slutat äta på natten igen,kan ju vara så att hon behöver mer just nu men det ska enl BVC inte störa dag maten då borde man sluta med ett extra mål på natten.

• Lana
    KaOl; smart det ska jag testa inatt.

rimfo; va roligt att ni träffats det är superkul att träffa er här i verkligheten.

lille;stackars liten,det ser ut som höstsjukan.hoppas den blir lindrig.
    gödig glugg han har samma som Elly.

suss;jobbigt för er.Elly sover baar en gång om dagen.kanske nån dag runt 15 igen.fasten hon behöver det.
    svinkoppor och höstsjukan är inte samma sak.höstsjukan brukar också bli blåsor på händer och fötter.

jucea; nej vilken kjobbig natt,sådan är Elly med varje natt i ca nån timma bara illvrål.fattar inget,provar med mat och allt.och som du säger pigg. har ni redan bytt till en vanlig säng till Ted?är det en växa säng?

carina; men har du redan fått plus den 12juni så borde du väl fortfarande vara gravid? jag tror att om du haft mens med start den 14e juni så "borde" du ha ÄL ca 26 juni. och det som kom blod den 27e var kanske näg ägget fäste. så egentligen nu runt den 14 juli borde du ha din mens igen och din BIM i så fall.eller tänker jag helt fel nu?
    när jag räknar på du i v.4+2.

heidi;tänker på er,MÅNGA kramar.
    oh spännande,håller tummarna för dig

Vt;NEJ det får ju bara inte hända,det är ju helt sjukt,man blir ju vansinnig på detta.fy hoppas den itne var elak och att det inte kommer igen.tänker på er och finns här om du behöver mig.många kramar.
    Och GRATTIS till er

mareld; Grattis till er

sthlm; fy va tröttsamt att få sådana komentarer.jag är ju sådan att jag kan frga fast helt seriöst för att få veta inte bara för att komentera jag är nog rätt störande

Själv kom jag hem i söndags efter en hård helg i skagen hade såååååååå roligt.att slappna av utan mikael oc hElly och bara röja.hoppas ni inte tycket jag är helt korkade nu men det var full rulle hela helgen.är relativt pigg i dag
  • Lana

mareld; nä jag vet men ah ibland känns det som man gått in i ett "nytt" liv och inte ska vara helt radiostyr en hel helg

• Lana
    carina;men hade du inte din mens den 14e juni då? fattade jag det som med blödning i 5-6 adgar. då har du ju i så fall redan haft en äl?

sthlm; GRATTIS på din stora dag

lille; fy din stackare,hatar att må illa och spy.

KaOl;ha det så bra i portugal.

jucea,låter jätte mysigt,ha det toppen.

Vt;härligt att ni hade en bra dag.varför mår du inte bra i dag?

vi gick upp för en timma sedan men Elly sover som en kratta numera,somande runt 23,30 i går IGEN.SÅ trött på detta. nu.
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8