Augustibebisar 2008, del 8
LinaS;hur gör man det,jag hittade inte just den.
ah jag tycker inte 33 är skitgammalt,90 är skitgammalt
tack för förskottsgrattisarna
läser marelds och VT imorgon.nu natten!
LinaS;hur gör man det,jag hittade inte just den.
ah jag tycker inte 33 är skitgammalt,90 är skitgammalt
tack för förskottsgrattisarna
läser marelds och VT imorgon.nu natten!
tyvärr carina är det rätt många som trillat ifrån,zitrus och många som var med för ett taqg sedan men inte är med längre,trist tycker jag.
har läst lite löst men ska lägga mig nu.
amelie; hahaha
carina; jo då det kan man,men det "kan" bli farligt.livsmedelverkets "regler" är ju faktiskt "bara" rekomendationer.
Heeej i målnvädret
I dag har jag och Kesso träffats,sååå kul och mysigt.hoppas vi kan ses en dag till innan de åker hem.de är ju här ute på konferensen.fick ju träffa Nils med,så coolt att träffa era barn IRL!
heidi;lider med er och skickar över en mega bamse kram.man ska aldrig behöva gå igenom det.
linn;hihi söte Axel duktig kille.
lille;kolla upp dne du men det är nog inget.(uppmuntrande hoppas jag ) va bra att du fick tid så tidigt,slipper man gruva så mycket.
Elly har börjat äta åp natten inge,inna nfick hon när hon la sig och vid 06.nu har några dagar fått mitt på natten vid 03 och det har resulterat i att hon äter KASST på dagen,tröttsamt.jaja får la ta några vakan nätter så hon slutat äta på natten igen,kan ju vara så att hon behöver mer just nu men det ska enl BVC inte störa dag maten då borde man sluta med ett extra mål på natten.
mareld; nä jag vet men ah ibland känns det som man gått in i ett "nytt" liv och inte ska vara helt radiostyr en hel helg