Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Augustibebisar 2008, del 8

KaOl skrev 2009-09-04 16:01:36 följande:
    carina: nu blir jag lite förvirrad... packar ni och flyttar utan att ha någonstans att bo?? eller jag har missat något?
    Näh vi kommer bo hos hans mamma först och det kommer inte bli länge alls.
    Vi kommer att ha fullt upp med massa eränden som ficksa sista siffrona i personnummret och legg och leta efter dagis plats till barnen och kolla på massa hus och lägenheter
    Vi står redan i bostadskön
  • 3 barns mamma84

Sambon åker till Norge när vi bor i danmark så han har jobb redan

• 3 barns mamma84
    KaOl skrev 2009-09-04 16:14:21 följande:
    Carina: ok, då är jag med. Var i Dk ska ni bo?? Vet att många danska väljer att bo här i Malmö för att det är så himla dyrt runt Köpenhamn - men det kanske är någon annan del ni ska bo i??
    Södra gylland
    Hardesjäv
  • 3 barns mamma84

Vilda Tiger skrev 2009-09-04 22:22:38 följande:

HeidiNänänä... fuldansen funkar bara då man inte är irriterad själv utan bara vill undvika att den andra ska bli det. Jag är skitsur så det är inget alternativ. Och märket har jag haft flera veckor. Jag trodde först det var ett blåmärke men det är det inte. Jaja- det ger sig.
    Hoppas du mår bättre snart gumman.
    Låter som om du och M ska bara ta det lugnt gå på BIO äta något gott bara ni 2
    Hoppas humöret blir bättre
  • 3 barns mamma84

Godmorgon här går man upp klockan 06-00 på morgonen.
    Kallas för morgon pigga barn haha
    Snart går didos och lägger sig igen som vanligt.

• 3 barns mamma84

MissH:
    Ja vaccinet tror jag inte häller men om man skulle vara små små rädd så kommer jag vaccinera ebba iaf.

Gud vad bra att inget hände honom han hade ängla vakt.
    Skönt att allt är bra med din lillebror.

• 3 barns mamma84
    jeng skrev 2009-09-05 10:19:22 följande:
    Carina,Varför vill du stoppa i vaccinet i dina barn om du inte vill ta det själv? Missh,Fy så otäckt! Skönt att allt gick bra!
    Har ju sagt att jag vill ha det om jag blir gravid.
  • 3 barns mamma84

weeee didos fri haha nä saknar honom redan sambon tog med sig honom till afferän för att handla mat.
    Så nu är jag ensam med ebba

• 3 barns mamma84

lille:sen om man var alegisk mot ägg och mjöl fick man inte ta detta häller.

• 3 barns mamma84

Ärligt tallat börjar jag personligen bli lite trött på massa sjukdomar som kommer till sverige nu.
    Man får ju snart inte äta vad man vill man kan snart inte göra vad man vill för risken finns att man blir riktigt sjuk och kan dö.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8