Augustibebisar 2008, del 8
Vilda Tiger skrev 2009-07-13 15:39:54 följande:
Visst är det gulligt hihi när dom tar sig fram
Vilda Tiger skrev 2009-07-13 15:39:54 följande:
Det finns ju chans till att få + nu men jag gör det då jag har BIM 20/7 istället
Jag har städat hela dagen och har bara sådan molvärk så jag var tvungen att bara lägga mig ner och andas.
Vill ju inte att något ska hända
Jag är fan i mig gravid på riktigt för att jag har haft molvärk i över 1 vecka nu och när jag väl stressar mig kommer det och när jag pratar hög tkommer det.
Och det är inte molvärk då mensen ska komma liksom.
Detta hade jag då jag var gravid med båda ungarna,samma sak då med när jag stressade mig så fick jag ont.
Nu blir man bara så rädd av att man vet att det kan bli + och man vågar inte innse det och man blir så rädd att det tar inte långt tid när man väl ligger i sängen och ska krysta.
Mareldsbarn:
Tack
Jag är jätte nervös haha så skönt att snart barnbidrag
Igår ja Didos började redan för 1½vecka sen men igår hade vi en lek jag tog hans napp lägger den i min mun han tar nappen och läger den i hans mun sen tar han nappen och ger mig nappen i munnen
Så söt kille haha
Sen igår när jag hänger upp tvätten tar han en strumpa eller trosor ja något litet men ger mig tröjor med hehe det som han årkar ta från tvätten och ger mig dom han tex håller i en strumpa ger mig stumpan och säger tack tack sötnos tänka att man mår hulken hjälp här hemma hehe
sen går han han ju överallt nu hehe försöker att springa men då dunns på rumpan men upp igen och går vidare
Men jag höl honom upp o ner igår haha han älskar att bli hängd upp o ner och slängt 1 meter upp och landa på sängen han bara älskar det när det pirrar i magen haha han blir togik när han inte får mer
Men iaf så var det Bingo lotto igår och musik haha han går fram till Tv och så skakar han på huvet *asgarv* haha det ser bara så roligt ut
Idag är didos 11mån
Heidi:
Lycka till du får inte säga (tack) hihi
Lena:
Jag tror att plusset jag fick var in´get pluss utan fel på preg testet.
jag så ju dubbel då.
Så jag kommer att köpa ett cb test den 20-25 juli då jag har BIM 20/7
Vi har haft sex nu 20-22-23-24-25-30 juni och 1-2-4-5-6-12-14 juli och har grav symtomer redan så jag e inte förvånad om jag får +
Bra glad och skönt att slippa vänta o vänta
Så ni alla får svar från mig den 20/25 juli
Sambons mamma kommer nu på Torsdag så jag kommer vara lite upptagen men bra det så går dagarna snabbare haha
Lite konstigt men idag hade jag Foglossning och blev själv förvirrad tro mig..
Varför nu för liksom.
Det bara gjorde så ont i blyggbennet på mig så det gjorde ont när jag gick
ja jag hadetidiga grav symtomer då med ebba o didos med.
Brösten igår hade svullnat upp det känndes så konstigt och foften aj aj det gjorde ont när jag låg o sov i natt