• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11

Två blandraser; äldre damer.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

TT: Ingen aning. Är en salig röra. De är inte fyrvägskorsningar utan mer av rondellhundar.

mwb: Blev visst inte mkt till party till slut. Tror alla däckade av den fria spriten.
    Hoppas att du får en bra helg!

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Sissela: Hej du. Kul att se dig. Hoppas verkligen att det vill sig den här gången!

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

bubblan: Känner igen mig SÅ väl i det du skriver. Det är så vansinnigt jobbigt.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Cia; Skönt att ni har semester ihop sen allihop. Mysigt.
    Här är det så där. Berg och dalbana; svackorna är grymt jobbigt.
    Vet inte hur det skall gå om vi inte lyckas snart. {#lang_emotions_undecided}

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Hej, alla.
    *ramlar-förbi-och-vinkar*

Var på bio igår och sen vidare till restaurang. Mycket trevlig (och GOD) kväll förutom att ca 8 av 10 kvinnor på bio hade antingen gravidmage eller barn. Skit också. Känns som om alla kan få till det utom jag; fast jag vet att jag inte är helt ensam.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Cia: Ja, voodoodockor vore kanske en bra idé.

Krus. Sådär. Lever liksom bara för nästa försök just nu; allt annat känns sekundärt. Jobbigt är det.

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

Irma: Ramlade in som hastigast under paus i filmkvällen. Blev så bedrövad av ditt inlägg; hoppas innerligt att allt visar sig vara bra när du träffar läkare på tisdag. *kramar-om*

Piratpartist, javisst!
  • BettanB

DND: Nej, håller med övriga. Åtminstone tror jag inte att enstaka tillfällen med stresspåslag kan göra så pass stor skada. Tror däremot att långvarig stress kan vara skadlig; speciellt för såna som oss som har en historia av missfall. Och med långvarig menar jag just långvarig...

TantT: Himla mysko..... Hellre mens än att vara ovetande. Brukar iaf jag känna.

Krus: Min lutealfas är 16 dagar, så längre än 15 dagar kan den absolut vara. Har hört om längre också. Däremot är den alltid lika lång hos en individ (på ett ungefär i vart fall).

Irma: *kram* Tänker på dig och hoppas att allt skall visa sig vara bra imorgon.

Piratpartist, javisst!
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 11