Hej, alla.
Speransa: Grattis till plusset.
Vanligtvis hade jag nog uppmanat dig att självmedicinera, men om du är med i Boråsstudien tycker jag att det vore direkt oetiskt. Forskningsresultatet skulle ju kunna bli helt fel om många gjorde så. Hoppas verkligen att du kommer med i den "riktiga"gruppen och att allt går väl.
Vad gäller sexfrågan så har vi valt att inte ha sex; avhållsamhet åtminstone fram till v12. Om inte längre.
Tingeling: Man har ju flera ÄLlösa cykler/år, så helt omöjligt är det ju inte.
mrs Te: Grattis!
Jag blir dock sugen på att komma och skälla på din läkare. Och på den bombade "vem-det-nu-var" som svarade när du ringde. Jisses, prog gör iaf ingen skada, så hur svårt kan det vara att bara skriva ut skiten. Blir man lugnare av det så är det ju en STOR vinst i sig. *morrar*
Och det är FÖRJÄKLIGT att du inte blivit erbjuden utredning; det skall INTE behöva vara helt ditt ansvar när du mår så dåligt. Blir SÅ trött på svensk sjukvård. *morrar-lite-till*
mwb: *kramar-om* Åh vad jag har tänkt på dig sen igår. Jag blir verkligen helt knäckt när det går dåligt för någon i den här tråden.
Vill egentligen inte ge råd eller påverka ditt val, men för mig var skrapning helt rätt. Behövde få ett avslut för att kunna ens hoppas på att fokusera om och gå vidare. Och jag var rädd att det annars skulle ta flera veckor och att det sen ändå skulle sluta med skrapning så...
*vinkar-till-alla*