• Bam

Jag har insett att min kille inte är mogen för att skaffa barn...

Skrämmande svar i tråden må jag säga. Din kille visar ett hemskt beteende som inte alls är "normalt" för en blivande far.
    Jag förstår verkligen att du är orolig. Ta ett allvarligt snack med honom.

Jag dansar aldrig nykter!
  • Bam

Jag har mycket svårt att se att ts pojkvän skulle ändra sig för att det kommer en bebis. Han verkar inte helt stabil, och du ts ska nog vara beredd på att det blir värre.
    Herregud, du kan inte ens lita på att han är nykter på förlossningen. Bara det är skäl nog att dumpa fanskapet.

• Bam
    Elyse skrev 2009-06-20 22:46:43 följande:
    Anonym (M) skrev 2009-06-20 22:41:32 följande: Håller med dig, hade han varit onykter hade han fått stå utanför och ta konsekvenserna av sitt beteende.Men hellre det än att jag fått tjata mig till nykterheten och tagit ansvar för hans nykterhet. Rent biologiskt gör det inte TS till hans mamma, helt korrekt (paus för applåd) men när man fråntar honom hans beslutanderätt med hot, utpressning eller tvång, då behandlar man honom inte som en vuxen och då är det naivt och korkat att förvänta sig att han ska bete sig som en vuxen. Som TS bäddar får hon ligga. Vill hon ha en vuxen man vid sin sida är det dags att börja behandla mannen så.
    Men tyvärr så är det inte en vuxen människa hon har att göra med. En vuxen människa beter sig inte så!
  • Bam
    Elyse skrev 2009-06-20 22:56:45 följande:
    Nähä, så du tycker att TS ska fortsätta att behandla honom som ett barn då? Då är chanserna större att han kommer växa upp när barnet kommer. Gillar din logik. Knivskarp.
    Hoppa ner från din höga häst innan du faller. Kan göra ont.
    Beklagar att du känner dig träffad, men även bra kvinnor träffar skitstövlar. *S*
  • Bam
    Elyse skrev 2009-06-20 23:04:00 följande:
    Träffad av vad? Av nonsens?
    Ja, om ditt eget snack flyger omkring här så är sannolikheten stor.
  • Bam
    Anonym (omogen!!) skrev 2009-06-20 23:13:40 följande:
    Aha..och jag som trodde att man skulle bete sig som en vuxen för att bli behandlad som en...
    Nej, men det vet du väl? "Normala" män beter sig som dom är i trotsåldern om deras flickvän tjatar för mycket.
  • Bam
    Elyse skrev 2009-06-20 23:16:53 följande:
    Anonym (M) skrev 2009-06-20 23:07:10 följande: På tvären genom att ge ett konkret råd till TS som du inte tycks hålla med om (behandla mannen som vuxen så kanske han beter sig så)? Jag tycker snarare att jag helt enkelt verkar vara av en annan uppfattning än du, och om du vill definiera det som att "sätta sig på tvären", då ser jag inte riktigt problemet. (är det så du uppfattar alla som är av en annan åsikt?)
    Tror att du borde sluta titta så mycket på Dr Phil.
    Man är inte snickare för att man har alla avsnitt av Äntligen hemma inspelade. Get it?
Svar på tråden Jag har insett att min kille inte är mogen för att skaffa barn...