• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • mamma hampus

virre85: Kan tänka mig att det är skönt med egen tid men jag skall nog göra ett försök sen när gossens film är slut men det kommer bli mycket spring antar ja..

• virre85

mamma hampus skrev 2009-07-14 19:45:49 följande:

virre85: Kan tänka mig att det är skönt med egen tid men jag skall nog göra ett försök sen när gossens film är slut men det kommer bli mycket spring antar ja..
    Gud ja, innan la han sig vid sex, la jag han senare vaknade han vid 4 ungefär.. Nu lägger jag honom vid sju, för nu e han lite äldre och för att det är så ljust.
    Han vaknar mellan 7 och 8 varje morgon. Så sju funkar utmärkt.
    Ja egentiden är väldigt uppskattad hos oss, inte för att vi gör så mycket men jag behöver tiden för att varva ner innan jag kan somna. Sonen är väldigt aktiv av sig, hans pappa har adhd så jag misstänkar att han fått lite av de med. För tidigt att se säger de, men han är inte som de flesta ungar.
    Men helt underbart skojig e han
  • xxmeyaxx

Här kikar en till mamma, född 1985 fram.
    Har en liten pojke på 21 månader (född oktober 2007 alltså)

« Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

Tackar!

« Feel the magic of Meya »
  • Netha85
    xxmeyaxx skrev 2009-07-14 20:14:22 följande:
    Här kikar en till mamma, född 1985 fram. Har en liten pojke på 21 månader (född oktober 2007 alltså)
    Välkommen hit!

---

Hur har ni det allihopa i sommaren?
    Själv sitter jag i Kalmar o kollar på Grattis Victoria..
    Har vart 2 dgr på Öland och myst o kollat runt. :)
  • mamma hampus

hej på er

Netha85: Öland säger du det ser fint ut men jag har aldrig varit där..brukar inte bry mig så om viktoria dagen idag för jag gratulerar mina föräldrar fyller sin bröllopsdag i stället.
    Jag skulle gärna vilja åka på någon semester med min son men det får bli gratis aktiveter i stället som att cykla och bada på någon strand,äta glassen som vi har hemma...Vill så gärna ha ett jobb så man klarar sig själv slippa låna pengar av sina föräldrar men de snälla att de vill ställa upp

• vårt barn

är med född 85a och har två små barn hemma som snart ska börja på dagis... och bor i eskilstuna

• emis

Hej jag är född 85 och har en liten son på 17 månader... Vi börjar även nu att fundra på om det är dags för en till... :)

• mamma hampus

Vårt barn och emis85: Välkomna hit till tråden

Vad har ni för kön på era barn och vad heter dom?

Har tänkt mycket på en partner idag känns lite jobbigt men försöker inte tänka på det också har ju det bra själv också

Svar på tråden Mamma födda 85