• virre85

Mamma födda 85

Hej Virre här och 85
    Väntar mitt andra barn och sedan tidigare en som på 20mån.

• virre85

Netha85. Bf 13 januari för barn nr 2. Ska på vul på onsdag, men jag tror inte det blir flyttat speciellt längt.. Vi slutade på skydd 7 april och plussade 4 maj så det finns inte så mycket spelrum

• virre85

Zandrina 1Barn 10 månader Göteborg
    Mamma Hampus : Lidköping
    Lizzyzz: Värmland
    pepsen85: Norrköping
    AmadeuzDec08: Skåne/Kristianstad
    VildaMathilda: Göteborg
    Netha85: Motala
    Småläningsmamman: Nybro
    liebespuppe: Helsingborg
    Virre85: Göteborg

• virre85

mamma hampus skrev 2009-07-14 19:32:00 följande:

Hej på er här var det nästan tomt,vad har ni gjort för kul idag?Jag och sonen har bara tagit det lugnt sov till halv 11 båda 2 men jag skall försöka träna in honom nu innan han börjar 6 års skolan..min lilla kille börjar bli stor det är ju inte riktigt klokt vad tiden springer i väg.När lägger ni era barn?
    Min son är ju bara 20 mån, honom lägger jag vid 19 ungefär..
    När det var som varmast fick han vara uppe lite längre, men han sover bäst och längst när han lägger sig vid halv sju, sju.
  • virre85

mamma hampus skrev 2009-07-14 19:45:49 följande:

virre85: Kan tänka mig att det är skönt med egen tid men jag skall nog göra ett försök sen när gossens film är slut men det kommer bli mycket spring antar ja..
    Gud ja, innan la han sig vid sex, la jag han senare vaknade han vid 4 ungefär.. Nu lägger jag honom vid sju, för nu e han lite äldre och för att det är så ljust.
    Han vaknar mellan 7 och 8 varje morgon. Så sju funkar utmärkt.
    Ja egentiden är väldigt uppskattad hos oss, inte för att vi gör så mycket men jag behöver tiden för att varva ner innan jag kan somna. Sonen är väldigt aktiv av sig, hans pappa har adhd så jag misstänkar att han fått lite av de med. För tidigt att se säger de, men han är inte som de flesta ungar.
    Men helt underbart skojig e han
  • virre85

hej här har ni en till mamma som är född 85.. Mina barn är 4 år och minsta fyller 2år på söndag.

Hur gamla är era barn?

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Mamma födda 85