• Frila2

Fyll i boken

Har lite tankar på att så småningom (när ekonomin tillåter) köpa ett stor gäng och ge till föräldrarna på neo där vi låg. När man väl börjar leta så har det ofta gått flera månader och det hade varit så bra att få en sådan hjälp att komma ihåg redan från start.

For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible
  • Frila2

Just det, Siri fick boken i doppresent och jag tycker den verkar jättebra. Önskar att jag hade haft den från början. Jag fyllde bara i vikten i min kalender och om det var någonting stort som hände, men har missat allt om tex CPAP cm, syrgasmängd etc. 

For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible
  • Frila2
    ISSEN skrev 2009-06-23 05:15:55 följande:
    Vart får man tag i boken?? Låter som en bra fylla i bok! Jag har 2 premisar och har vääldigt mkt i huvudet som jag skulle vilja få nerskrivet i en sån bok!
    www.pytteliten.net Man kan lägga till 30 kr och få barnets namn på framsidan.
Svar på tråden Fyll i boken