Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)
Vad roligt, har ni varit iväg på "honeymoon" än?
Vad roligt, har ni varit iväg på "honeymoon" än?
Nej då har ni fullt upp Alfonsina, hoppas ni också får kröna 2009 med en graviditet snart (imorgon kanske)
Jag kommer att gå in i v 10 samma dag som inskrivningen (9+0).
Jenny; Vi har inget sånt, hon frågade lite över tlefon när jag ringde och gav råd. Men det var inget nytt.
Jaha gör dem det. Hoppas de gör det här med, vi vill nog göra ett om vi får.
Åh vad kul! GRATTIS GRATTIS Alfonsina Vad underbart!
Då gick det vägen utan direkta symptom för dig med då
maria: Tror knappast att CB kan visa så pass fel, som plus 2 ggr..... Men det kan ju vara roligt för dig att testa digitalt ändå, och få se att det står gravid
Jag har inte alls mycket symptom heller, men det verkar vara vanligare än vad man tror. När jag nojjar påminner min sambo mig om att vi läste att hälften av alla gravida drabbas t.ex aldrig av illamående öht. Det här med massa tydliga symptom verkar mer och mer vara ett FL-syndrom (sedan finns det givetvis undantag) Jga har funderat på att göra fler test, men jag har ju redan tagit 3 så.....
Jag har lite ömma bröst ibland, lite trött ibland (men det är svårt att säga eftersom jag sover mkt pga att jag har semester), ingen direkt magvärk, lite extra finnar kanske, och jag tycker att jag mår lite illa på nätterna. Allt det här är ju jättevaga symptom (och jag håller ju verkligen koll nu vilket jag inte gjort förut). Och skulle jag inte ha testat plus eller om mensen inte varit försenad, skulle jag inte gissat på graviditet det första jag gjorde...
Jag trodde det skulle märkas mycket mer att man är gravid, men alla mina symptom inklusiver uppblåst mage kommer och går. Men alla är vi ju olika, och reagerar olika på att vara gravida. Så det bästa är nog att försöka njuta av att man mår så pass bra och glädjas åt att man faktiskt är gravid *peppar peppar*
maria: Tycker du ska köpa ett digitalt, och ta ett kort på när det står gravid. Kan vara roligt att ha som minne
Ibland tror jag inte att man ska läsa för mycket här inne, då blir man bara mer orolig. Jag kan säkert hitta fler symptom om jag "letar", men jag försöker vara realistisk och inte räkna magknip som ett symptom eftersom det hade jag även innan jag blev gravid.... Hoppas du förstår vad jag menar?
Det är ju jättetidigt fortfarande. Jag tror man ska vara lugn och glad så länge man mår bra, inte blöder och inte känner hugg hela tiden. Du vet ju att t.ex M (i en annan tråd vi skriver i) hade en del symptom, och det gick ju tyvärr inte så bra. Jag har några vänner som varit gravida och inte direkt börjat känna av något förrän i v10-12.
Min poäng är egentligen att jag tror inte man ska jämföra sig alltför mycket (även om det är spännande) utan känna efter hur man själv mår. Mår man bra måste man ju få förutsätta att allt är bra med bebisen också
maria: Tack ska du ha Men jag kan nog inte ta åt mig äran för att jag är "så klok" Anledningen till att jag kan svara dig är ju för att jag har ältat samma sak med min sambo, vi är ju lite i samma situation du och jag. Så det är han som är så klok och ska ha äran. Jag har ju äntligen börjat ta in vad han säger och inte försöka nojja så mycket, så då ger jag hans visdomsord vidare
maria: Finns en egen tråd i K.R under graviditet om personer som knappt haft symptom under hela graviditeten förutom mage, och det har gått så bra så