Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå
    Mieria skrev 2009-06-04 00:40:04 följande:
    Haha vad du skulle bli förvånad om du stod där med bajskorven i näven och den plötsligt blåste en rosa bubbla och blinkade åt dig.
    sluta nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu{#lang_emotions_demon}
  • vadskajaghetadå
    Anonym (Snuskis) skrev 2009-06-04 00:40:35 följande:
    Min sambo smög med mig in på toan på en fest för lääääänge sedan. Där hade vi sex och jag använde värdinnans eltandborste som vibrator samtidigt. Råkade ut för att en väninna stötte ordentligt på min sambo när hon inte trodde jag såg. Hon försökte till och med kyssa honom flera gånger. Klart jag såg henne, den odiskreta biatchen. Hämnden var dock ljuv.På en fest snokade jag i hennes badrumsskåp och hittade kondomer. Öppnade en, spottade i den, stoppade den i murran och gömde den i hennes sambos jeansficka i ett par jeans som hängde i badrummet. Jag visste såklart att det var hon som skötte tvätten.Några dagar senare var det slut mellan dem! *MOAHAHAHAHAHAHA*
    HHAHAHAHHAHAHA
    vadskajaghetadå skrev 2009-06-04 00:40:46 följande:
    Jaa värre var det ändå när jag skulle byta lakan när jag hade mensat ner hans säng, och insåg att jag inte hade tillfogat alla fläckar. Hans säng hade fler intorkade mensfläckar än någon tjejs säng.Haha jag spydde på en buss en gång, det var inte kul. Spydde även ner mig själv en gång och går och kramar en kille jag tyckte var fin efter det. Sen säger min kompis att jag hade spytt ner hela mig, så då tittade han på mig och märkte det :( han var också lite full men inte en total katastrof.hahaha det där med peruken var skitkul :)
    haha men god!!
  • vadskajaghetadå
    Mieria skrev 2009-06-04 00:42:49 följande:
    Anonym (Snuskis) skrev 2009-06-04 00:40:35 följande: Det där var inte kul. Det var idiotiskt och respektlöst.
    något, men jag tror inte på´t,-)
  • vadskajaghetadå
    Mieria skrev 2009-06-04 02:43:16 följande:
    Anonym (skämms) skrev 2009-06-04 02:37:23 följande: Jag kissade på en badrumsmatta hemma hos Nennad en gång. Hoppas att han läser det här! Det lär ha plaskat gött när han skulle slå morgondrillen barfota!
    Nu kryper det fram saker under morgontimmarna minsann!{#lang_emotions_laughing}
  • vadskajaghetadå
    EricaEkerå skrev 2009-06-04 11:08:25 följande:
    Anonym (urk) skrev 2009-06-04 11:06:55 följande: Sitter här med stora ögon och tänker detsamma! Vi som ska ha fest här imorrn med några som vi inte träffat förut :O
    Näää!! stackare...
  • vadskajaghetadå
    Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:
    Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste. En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht. Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.
    Neeej vad SÄGER du människa{#lang_emotions_sealed}
    jag ska ska käka frukost nu!!?
  • vadskajaghetadå
    Anonym skrev 2009-06-04 12:58:23 följande:
    Min sambo har berätta rätt äkliga saker han gjort haha han är inte så bra på att hålla sig när han är bajsinödi utan han måste vä'rkligen gå o skita då spelar ingen roll var han är. Så han berättade att han var på en buss engång och blev akut skitinödig han gick fram till busschaffören och bad han stanna för att han behövde skita men busschaffören vägrade (han var själv i bussen) så han sa till busschaffören skyll dig själv då han satt sig längstbak i bussen hittade en påse och blörjade skita i den och lämmande sen kvar den där uuuuush...Sen en annan gång när vi var i en affär sa han jag måste bajsa men dfanns ingen toallet i närhete han sa jag måste bajsa NU kan inte hålla mej länge till han sprang ut ur affären till närmaste skog och började skita där och torkade sig med gammla kvitton hahaha.. han är en riktig skitnisse bajsar 5 gånger om dagen hahaha.
    HAHAHAHA.

låter som en kille jag känner, fast han är sju resor värre.
  • vadskajaghetadå
    Koloratur skrev 2009-06-04 18:36:58 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-04 18:15:22 följande: den låg i etik har jag för mig, så man kunde vara anonym då XD
    kan man vara anonym under etik?

ja la denna i kroppsligt, KS, men det var inte ok
  • vadskajaghetadå

Vad tråkigt att folk inte kan vara anonyma
    tror knappast nån glatt tillkännager saker.

- jaha där är hon som äter sina flytningar!!

• vadskajaghetadå

Varför blev den flyttad till sanlådan? blir faktist irriterad.

Man får altså inte skoja i seriösa trådar?
    Denna tråd var fan ingen sandlådetråd.

• vadskajaghetadå
    festia skrev 2009-06-05 17:11:46 följande:
    Wow. Det här var fan värre än tjejen som kletade flytningar på väggen, eller personen som smakade sitt bajs. Grattis! Nummer ett på äckligaste-listan!
    HAHAHAHAHAH
  • vadskajaghetadå
    JohannaOMikael skrev 2009-06-05 22:43:05 följande:
    hahahaha, gud vad kul!!! jag skrattar ihjäl mig..haha. ni är inte kloka
    HAHAHAHHAHAHAAAH
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?