Thaleya skrev 2009-06-04 00:30:02 följande:
Hmm jaa det är nog ett och annat. Har haft sex på en fest men det är väl inte äckligt.När jag var liten och sov över hos en killkompis för första gången, jag var väl omkring 5 år gammal så kissade jag i sängen, det var PINSAMT!Sen har jag mensat ner en killes säng en gång då jag bara sov över.Klev upp mitt i natten naken hos en kille jag sovit hos och skulle gå på toa, krockade på vägen dit i hans pappa som endast hade kallingar, fast det var ju inte heller äckligt.hmm, jag har lämnat nån binda bakom en tvättmaskin hos en kompis då de inte hade papperskorg och jag inte kunde gömma bindan på mig. Har tvättat mig och torkat mig med en handduk efter jag kissat då det varit slut på papper.Använder smink och deo brukar jag göra när jag är hos andra.Spytt ner mina vänner har jag ju råkat gjort såklart, och innan jag och min kille flyttade ihop så var jag akut tvungen att gå på toa men han vägrade stänga dörren, och jag rusade så gott jag kunde för att hinna men bajsade ner golvet, mig själv och toalett stolen, det var inte kul men gick fint.
haha känner igen mig i en del.
jag har också spytt ner folk, i alla fall min kompis skor inne i slussen, i en folksamling.
nej men fy vilken människa jag framstår som, skulle nn som känner mig i dag läsa skulle de inte tro mig.
en gång bar jag peruk för att jag råkat förstra mitt hår, då slet samma kompis av mig den på nattbussen hem bland alla i samma ålder.
där fick jag igen, har nog aldrig skämts så mycket.