Retrovagnstråden 16
Dyr.... och sprättad i....
www.tradera.com/AKPASE-70-tal-retro-manchester--auktion_94304197
Dyr.... och sprättad i....
www.tradera.com/AKPASE-70-tal-retro-manchester--auktion_94304197
Det är min gamla vagn och jag sa -78 till henne. Den var jättefin invändigt i blå frotté, avtagbart och nästans som nytt. Himla synd att de klädde om den.... undra om det gamla innerfodret och vindskyddet finns kvar.
retrovagn.blogspot.com/search/label/Tv%C3%A4tta
(Länken längst ner i TS )
Men skrev inte Emmaljunga till dig att Rondon kom runt -82 och Rodeon något senare? Visserligen har de ju oftare fel än rätt men just detta känns som att det kan stämma på nåt sätt... Min mamma säger att när hon köpte den vinröda sittvagnen (duochassi och sittinsats för att vara korrekt) till mig var den modellen/typen med rundad sufflett helt nyutkommen och hon var så mallig för hon hade sparat och sparat för att få det senaste, liggvagnen jag hade innan den hade hon fått ärva av min faster.
Oj, det är ju en likadan som jag sålde till Swing (fast den här förpackningen ser uta att vara i bättre skick). Kan verkligen rekommendera den, den klingar jättehärligt Hade tyvärr ingen vagn som matchade till, annars hade jag behållt den.
Bor du i Jönköping?
Undrade bara för att du hade valt Jkpg på Bussgodssidan Och för att jag bor där, då hade jag kunnat nappa din nya Rondo