Retrovagnstråden 16
Är det en retro som skymtas i bakgrunden?? Jag vill se!!
www.blocket.se/stockholm/Barnvagnar_23221656.htm&w=3
Är det en retro som skymtas i bakgrunden?? Jag vill se!!
www.blocket.se/stockholm/Barnvagnar_23221656.htm&w=3
En vinröd Rondo är det åtminstone Synd att det inte var med fjärilar... och en sittdel Var ju åtminstone billig....
Ah! Jösses så snygg!
Ja, det tycker jag med.... Plasten på handtaget är ju räfflad, är inte det mer 80-tal?
Behöver smakråd
Vad är snyggaste färgen på åkpåse till denna?
www.familjeliv.se/hem/tessax/gallery/phphja0ft.jpg
Bortse från färgen på dynan, den jag har till vagnen är duvblå/gråblå men syns ju ändå inte under en åkpåse.
Låter urtjusigt (när jag var liten hade jag en blå till min likadana vagn) men har du sett någon sådan eller tänkte du att man ska sy en själv i så fall?
www.blocket.se/stockholm/70_tals_Tvillingvagn_23087081.htm&w=3
kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/2030000/type_label/S%E4ljes/district_code/1/id/A28029754/what/gti_info/ordernr/20
kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/2000000/type_label/S%E4ljes/district_code/1/id/A28262459/ordernr/1/what/gti_info/search_word/tvillingvagn
kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/2000000/type_label/S%E4ljes/district_code/1/id/A27428226/ordernr/9/what/gti_info/search_word/tvillingvagn
www.blocket.se/kalix/Barnvagnar___Sulky_22796376.htm&w=3
www.blocket.se/dalarna/2_tvilling_sittvagnar__EMMALJUNGA__23095600.htm&w=3
Vändbar?
www.blocket.se/vasterbotten/Tvillingvagn_Emmaljunga_22708882.htm&w=3
Retro tvillingvagnar är ju ganska sällsynta tyvärr men det kommer någon emellanåt. Var ett par-tre stycken ute på Blocket för bara ett tag sedan.
PS. Man kan ju borra upp nitarna på en framåtvänd sittvagn och vända sittdelen mot sig och sen nita om med nya nitar...
Som sagt, tvillingvagnar är ganska svåra att få tag på... Hittar man en i Pajala får man vara glad liksom De går ju att skickas med Bussgods.
Ursäkta, jag förstår nog inte riktigt vad du är ute efter känner jag nu. Letar du inte vagn? Och är det en liggvagn eller sittvagn eller både och du söker? Och i så fall, vilken av dom är det som ska vara vänd mot dig? Jag fattade det som att du letade vagn och ville ha en liggvagn + en bakåtvänd sittvagn? Liggvagnar är ju liksom alltid bakåtvända...
Ok, då förstår jag Hoppas du hittar vad du söker.
Fixa gärna bild, då blir det lättare att se vad det är för vagn och att bedömma vad den är värd.
Ja, det skulle vara snyggt Har sett de som har mörkt foder men inte åskgråblå tror jag... Jaja, jag har ju tid på mig
Vad var det?
Fin! (Det var inte denna som var i andra annonsen?)
www.blocket.se/skaraborg/Barnvagn_Emmaljunga_60_tal_23290273.htm&w=3
Och lite kul att dom har köpt den antika barnvagnen i en antik affär