Inlägg från: spuff |Visa alla inlägg
  • spuff

Retrovagnstråden 16

Garageänkan skrev 2009-06-14 20:20:02 följande:
    Vem var det som hade ett rutigt regnskydd? Mi ora har borttagbart gult frottéfoder som jag nyss tvättat. Jättebra. Me love!
    Det var jag! Trodde inte du var sugen. Inboxa mig om du undrar nåt.
  • spuff
    Lokatt skrev 2009-06-14 20:32:38 följande:
     hade du? i vilka färger då?
    Typ skotskrutigt i grönt och rött.
  • spuff

Godmorgon! På butiken Uni här i sthlm har de jättefina nappar i naturgummi eller nåt sånt, som ser retro ut. Ska se om jag hittar bild...Jag köpte även en sån där "napphållare" med en rem av retrotyg, superfin! Men min unge vägrade napp så det var ju onödigt...

• spuff
    Vipera skrev 2009-06-15 10:37:05 följande:
    Godmorgon! www.unibarn.se/webshop/product.php&cI... Sökte efter ditt tips och den är cool, men är den retro? Jag vill minnas klara färger... Men det verkar finnas mycket retro i den butiken så den var mycket värd. Jag kom dessutom dit genom en annan länk som var bra vad gäller bebissaker www.barnbutiker.se/index.php. Så allmänt, tack!
    Som sagt, de har andra i typ grönt och gult...där den inte är helgjuten som den på bilden. Jag tror inte någon tillverkar nappar helt som förr eftersom själva nappen oftast är ergonomisk och allt vad det är nu. Men den har ju bebisen ändå i munnen, så det räcker ju att det utanpå är retro och snyggt
  • spuff
    Boothwalker skrev 2009-06-15 12:04:37 följande:
    De här finns ju också. Bambinos...
    Åh, elefantnappen hade Ofelia när hon var helt ny! Nu blir jag helt nostalgisk Men som sagt, sen vägrade hon napp...
  • spuff
    soda skrev 2009-06-15 19:52:18 följande:
    Hej! Brukar smygläsa eran tråd och beundra era vagnar Och nu har jag skaffat mig en Emmaljunga liggvagn från någon gång på 80 talet tror jag, vore kul om ni kanske visste lite mer? Finns en bild i galleriet! Och sen undrar jag om ni har några tips om hur man tvättar vagnen? Är ganska smutsig på både in och utsidan.
    Jag sålde precis min exakt likadana till Eowynaurora här i tråden

I mitt galleri finns ett par bilder, modellen heter Rondo och mitt ex var iaf från 1984.
Svar på tråden Retrovagnstråden 16