Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Retrovagnstråden 16

Den sista såg inte så fräsch ut invändigt för det priset.. Men det kanske skulle gå att fixa.

The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    Familjetrollet skrev 2009-06-21 18:03:57 följande:
    hon gav bara 50 kr för den och så köpte hon en orange av oss oxå för 125 kr.förstod att det var en som köpte dem billigt för att göra sig en hacka själv på dockvagnarna
    Fy vad trist!! Var med om nåt liknande. Sålde en dockmatstol i trä för 40:- och dagen efter var den på annons för 150:- *hoppas elakt att ingen ville betala det för den* {#lang_emotions_djavulsk}
  • Ekorrfamiljen

Jooo! *hämtade mitt gamla babyalbum* Det är en precis likadan! Ränderna stämmer och likaså handtaget och stänkskärmarna! Coolt!

• Ekorrfamiljen
    Lokatt skrev 2009-06-21 23:38:46 följande:
    emmaljunga, 70-tal, innan 75, skulle tippa mellan 72-74
    Min var nog senare modell då för krokarna var vända inåt.. Är född -77. Mamma berättade att de lusläste alla barnvagnstester och var helt på det klara med vad de skulle ha för vagn till mig (en Brio!) Sen kom de in i barnvagnsbutiken och där stod den här Emmaljungan och mamma blev kär vid första ögonkastet! Åt skogen med alla tester och säkerhet och komfort, den här vagnen skulle hon bara ha! (Hehe, känns som att jag har ärvt lite av det sinnelaget när det gäller vagnar. )
  • Ekorrfamiljen
    Boothwalker skrev 2009-06-21 23:45:07 följande:
    Coolt. Har du möjlighet att visa bild? =)
    Inte nu, kan inte föra över bilder från varken telefonen eller kameran, men jag ska låna makens kamera och ta några bilder imorgon om jag kommer ihåg.
  • Ekorrfamiljen
    Trolovade skrev 2009-06-29 14:53:13 följande:
    Hej! Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Har en brio vagn, likadan som denna: www.blocket.se/alvsborg/Nostalgisk_Brio_retro...fast min är utan åkpåse och blå, tänkt sälja men vet inte vad jag borde sätta ut den för, den är i väldigt fint skick, inga hål el dyl... Tack på förhand!
    Jag köpte min (rosa) för 800:- men det var nästan kompispris. Såg en matchande åkpåse på blocket eller tradera, men det var någon som hann före mig på den. *snyft*
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
Svar på tråden Retrovagnstråden 16