Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Liggvagnen i andra länken, är den verkligen från 70-talet? Ser nyare ut i mina (okunniga) ögon.

The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen

Kopierar in mitt inlägg från Kreativa barnvagnsnördar-tråden:

Yes! Yes! Yes!! Den är MIN!!! Kanonskick och kanontrevligt folk som sålde den. Vi blev bjudna på fika och satt ute på deras soliga uteplats och pratade 1 timme o 45 minuter.  Klart värd varje krona!  Just nu provsitter Vendel den och den är rymlig till honom, trots att han är ganska stor egentligen.. *lycklig* 

http://www.blocket.se/gotland/Barnvagn_Emmaljunga__74_21993210.htm?ca=19&w=1

• Ekorrfamiljen
    jagäraf skrev 2009-06-18 08:55:07 följande:
    Asch, borta från Blocket. Grattis men vad var det för något? Något fint förstår jag.
    Den här var det, i kanonskick:

(klickbar bild)

(också klickbar)
  • Ekorrfamiljen
    EowynAurora skrev 2009-06-18 23:06:42 följande:
    vad skumt, vad gör jag för fel då när jag får 669kr som slutsumma på deras hemsida? ...hmm..får väl ta vagnen med mig direkt till bussgods ist så får dom väga den där.
    Ja, nåt skumt lär det vara för det Nif skickade var ju inte det minsta paket jag sett.. En megalåda med massor av frigolit och silvertejp om vartannat. Det var ju en Panorama och den är inte så delbar som man skulle önska ibland.
  • Ekorrfamiljen
    EowynAurora skrev 2009-06-18 23:23:45 följande:
    jag kan föreställa mig hur stort d måste ha vart,jag har ju trots allt en panorama själv och självklart måste man vara extra försiktig med såna vagnar, d finns väl knappt några kvar
    Ja, du har ju en likadan (fast grön) så du vet ju vilken storlek och smidighet vi snackar om. Har alltid velat ha en Panorama, så jag hade nog gråtit blod om den blivit förstörd.
  • Ekorrfamiljen
    EowynAurora skrev 2009-06-18 23:49:36 följande:
    var den lika fin som du kunde föreställa dig? jag föll ju som en fura när jag köpte min gröna

Den var ännu finare! Superskönt gung och så kul med fönstren.. Gillar såna udda detaljer.

TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOP!! {#lang_emotions_flower}

• Ekorrfamiljen
    Boothwalker skrev 2009-06-20 22:48:32 följande:
    Hemma från Gotland. Träffade Jag af för andra gången idag. Och fick hem ett chassi till min  svartröda. Ska pröva det strax =)
    Snabbvisit? Kul att du fick träffa jag af, hon är ju supermysig och hennes barnvagnspark - wow!!
Svar på tråden Retrovagnstråden 16