Inlägg från: Lallan |Visa alla inlägg
  • Lallan

Retrovagnstråden 16

ElisaDay skrev 2009-07-09 16:23:18 följande:
    Jag la upp bilder på min blogg igår, så ni kan kika där.kortnos.blogg.sesambon och jag spenderade kvällen igår med att ta bort rostprickar/fläckar med svinto.. fick bort det mesta, men finns lite kvar på sittdelen.Sittdelen hade också förresten ett hål långt ner på ena sidan och lite andra hål, det måste jag nog laga. Sen finns det några småhål (som små jack) i sufletten på liggdelen. Funderar fortfarande på vad jag ska göra med det, om ens göra något.. ?Men förutom det så var det riktigt fräscht ändå, schysst chassi :)Fick en åkpåse med, märkte när jag kom hem att blixtlåset inte gick att dra upp, men ett nytt går att sätta dit jättelätt!!
    Men det måste ju vara Daphnias gamla vagn eller?

AlexandraK skrev 2009-07-09 16:35:18 följande:
    NU är jag förvirrad!Är inte det tredje gången den är ute?! Eller har hon flera? Fattar noll!www.tradera.com/Retro-akpase-i-gron-mancheste...#pic
    Ja det är tredje gången!
  • Lallan
    Lokatt skrev 2009-07-10 23:12:06 följande:
    ja, men hon verkar inte finnas kvar på FL dock
    Nej upptäckte det för ett tag sedan jag också.
  • Lallan
    EowynAurora skrev 2009-07-11 11:51:15 följande:
    d skulle nog bli snyggt med den lite ljusare färgen
    Tack! Lutar åt det själv men måste övertyga sambon och mig själv om det
  • Lallan
    AlexandraK skrev 2009-07-11 12:54:47 följande:
    LallanDen mörkaste är snyggast till fondväggen. =)
    Haha, ja den smälter in bäst

Nu har jag i alla fall köpt den ljusa och ska måla ett varv tycker jag att det funkar med en mörkare nyans så går färgen jag har kvar att bryta till den mörkare så vi får se hur det slutar
  • Lallan
    Garageänkan skrev 2009-07-12 22:58:37 följande:
    Nu är min lille Vide här!
    GRATTIS!
  • Lallan

Helt ot men måste vädra det lite ändå!

Igår på väg hem från vänner så kom vi precis efter att en olycka med två tonåringar inträffat. Vi stannade och försökte hjälpa till med det lilla vi kunde tills ambulansen anlände. Den ena pojken var rätt illa däran och nu verkar det som att han inte klarade sig Har tänkt på honom hela dan och hållt tummarna för att han skulle klara sig och bli återställd men icke. Kände honom inte men det känns jättejobbigt, så ung och så onödigt!

Sorry för ot och stämmningsförstörandet!

Svar på tråden Retrovagnstråden 16