Inlägg från: jagäraf |Visa alla inlägg
  • jagäraf

Retrovagnstråden 16

För mig är tråden också jättemärklig.

Alexxia, jag har inte auktionen på Tradera kvar, hittar bara två månader bakåt. Det var väl utgångspris 1 kr och så fanns det köp nu 50:- som jag slog till på. Säljaren brukar figurera här i tråden men jag vet inte om man brukar avslöja varandra bara sådär, eller? Hon får väl hojta till om hon vill.

• jagäraf

Usch, nu känner jag mig så ledsen och besviken. Vill bara lägga ned allt jag jobbat med senaste tiden. Jag har ju vissa idéer som jag vädrat här i tråden men man ska visst hålla tyst har jag en känsla av. För ens fina idéer kan lätt bli andras idéer, om man säger. Synd att vissa inte kan hitta på egna grejer...

• jagäraf
    Tessax skrev 2009-07-09 21:59:57 följande:
    Vad tråkigt... men samtidigt är det ju en typ av komplimang att någon tyckte att det du gjorde/skulle göra var bra. Nu vet jag ju inte vad det handlar om, är det en större grej, någon i din närhet som det gäller eller något som drabbar dig på ett eller annat sätt så är det ju inte alls roligt....jagäraf skrev 2009-07-09 21:54:44 följande:
    Ja, det är väl en ganska stor grej, typ bland det största jag tänkt mig genomföra här i livet (förutom barn/familj). Och så finns då denna copy-cat och det gör mig så himla ledsen och besviken. Bl a för att jag berättat om mina planer, bl a här i tråden och den här ön är ju inte världens största precis. Arrrggghh!
  • jagäraf
    Tessax skrev 2009-07-09 22:02:04 följande:
    Helt OT men är det någon som vet om/var man kan få tag på grått eller svart naturrep, helst sisalrep?
    Kolla i någon handelsträdgård/trädgårdsaffär kanske?
  • jagäraf

Omedvetet kan det absolut inte vara med tanke på omständligheterna. Och ovanligt är det verkligen - det handlar om vad jag vill göra med mina vagnar och som jag babblat vitt och brett om bl a här i tråden. Men jag får väl skylla mig själv, såg tecknen redan för ganska länge sedan och borde väl haft vett att hålla käften...

• jagäraf

Ja, det är verkligen trist för det här är bland det skojigaste jag hållit på med. Det händer roliga saker men nu vågar jag inte berätta om det just pga detta. Men jag får som sagt skylla mig själv, detta är ju ett öppet forum och vissa mindre nogräknade bryr sig ju inte om de sårar någon annan och kanske gör att deras planer går i stöpet.

• jagäraf
    Ekorrfamiljen skrev 2009-07-09 22:41:57 följande:
    Fy vad tråkigt och det är verkligen riktigt dålig stil att sno andras idéer!! Hoppas nu att du lyckas göra något av dina planer i alla fall! Du får vara tyst tills allt har gått i lås!! *kram*
    Tack, ja, jag får försöka hålla tyst om planerna men det har ju varit så skoj att få berätta! Vi får väl se vad framtiden har i sitt sköte som man brukar säga.
  • jagäraf

Ja, nu vet jag åtminstone att personen i fråga läst vad jag skrivit och det var ju bra. Jag låter bli dina idéer och du låter bli mina tycker jag är en fair deal, tycker inte du?

• jagäraf
    Boothwalker skrev 2009-07-10 11:12:23 följande:
    Nu har jag satt upp rullgardinen jag köpte för typ 20 spänn. Gillar mönsret =) Den är vågig längst ner =)
    Jättehäftigt mönster
Svar på tråden Retrovagnstråden 16