• emmagoldman

Ska man ha sex för "husfridens" skull??

Av det jag läst här i tråden så tycker jag att din snubbe verkar reagera väldigt omoget på att du inte vill ha sex. (Ja, han får ha känslor. Men att reagera på yttre stimuli med första bästa impulsiva känsla, det gör nog 5-åringar bäst).

Byt kille eller bli singel. Det finns sådana som inte kräver sex, sådana som inte skulle vilja ligga med en tjej (/kille) som inte vill och sådana som inte kräver att du ska vara kåt fast du inte har lust.

Tja, alltså: Nej, man ska inte ha sex om man inte vill. Inte för husfridens skull. Inte för sin mans skull. Inte för att "man kanske plötsligt får lust att knulla när man väl börjat". Känner DU däremot att du har ngt problem med din sexlust, att du VILL ha sex men inte "kan", då finns hjälp att få. Men jag uppfattar inte ditt problem så.

Och tro det eller ej: Det finns människor som inte tycker att sex är det minsta roligt. Någonsin. Vidga era vyer, bara för att ni (en del av er) tycker att det är bland det viktigaste i livet så finns det dom som inte tycker det är det minsta viktigt alls.

• emmagoldman

För övrigt räknar jag in avsugningar, massage, avrunkningar och what-have-you till sex.

Köpa en lösfitta till snubben, var det någon som sa. Är han inte kapabel nog att göra det själv?

Svar på tråden Ska man ha sex för "husfridens" skull??