Anonym (jenny) skrev 2009-05-24 16:33:51 följande:
tycker definitivt man kan ställa upp fast man inte alltid är sugen...det är ju så tråkigt om man vill och inte får nåt. Jag menar naturligtvis att detta gäller båda parter...man kan ställa upp ibland. Om man aldrig vill..ja då är det ju förstås ett problem men jag tycker faktiskt inte det är så stor sak. dessutom blir man ju oftast på och jag tycker att ibland när jag "ställt upp" så blir det supersex Jag menar bara för att man inte hade lust när man började så kan det bli hur bra som helst! Tycker inte det är nåt att älta
har läst lite mera i tråden och måste förtydliga,,, jag tycker inte man ska ställa upp om man har en barnrumpa till man som inte kan ta ett nej...eller om man mår dåligt av det. JAG "ställer upp" för att jag vet att det blir skönt och för att jag vet att efteråt är jag glad, nöjd o tillfredsställd. Vi har ett normalt förhållande, älskar varandra och därför "ställer jag upp"... dessutom vet jag att min kropp funkar så att om jag inte haft sex på ca en vecka blir jag irriterad och vi börjar gå varandra på nerverna...efter att vi haft sex mår vi båda bättre och är mera harmoniska
det är liksom en spänning som släpper. en orgasm bortar mycket