• Isnogood

Ska man ha sex för "husfridens" skull??

Vad andra gör är ju upp till dem...men jag skulle ALDRIG "ställa upp" bara för att, när jag inte vill...
    Av samma anledning så skulle jag ALDRIG vilja ha sex med någon som har det "bara för min skull" liksom...skulle kännas helfel...
    Hur kul är det...att ligga där och veta att personen inte vill men gör det endå....näe då är jag hellre utan.

• Isnogood
    Hästarobarn skrev 2009-05-24 15:46:00 följande:
    Vad andra gör är ju upp till dem...men jag skulle ALDRIG "ställa upp" bara för att, när jag inte vill...Av samma anledning så skulle jag ALDRIG vilja ha sex med någon som har det "bara för min skull" liksom...skulle kännas helfel...Hur kul är det...att ligga där och veta att personen inte vill men gör det endå....näe då är jag hellre utan.
    Fast....nu är jag ju en person som ALLTID vill....
  • Isnogood
    Anonym skrev 2009-05-24 15:55:35 följande:
    När man har läst andra trådar om detta ämne så är svaren väldigt olika beroende på om det är en kille eller tjej som är TS.Är TS en tjej så svarar 99% att hon bara ska ha sex om hon vill och skita i vad killen vill/känner. Är TS däremot en kille så blir det mer blandade svar och många uppmanar till att ge det ett försök och försöka njuta /ställa upp eftersom det är ett stort problem om han inte vill.
    Mitt svar står jag för, vare sig TS är kille eller tjej...
Svar på tråden Ska man ha sex för "husfridens" skull??