Protection skrev 2009-05-23 10:55:06 följande:
Ja, det var jättebra, hjärtat tickade så fint på skärmen och bebis var 9+0 igår =) Ska lägga upp några bilder framöver som jag tog på UL. Nu har vi bokat in besök hela vägen och det känns så spännande. Kan inte vänta tills magen börjar synas. Beräknad BF 26 december som det såg ut igår. Får se om det är samma vid nästa UL. Dags att sticka till NS o jobba nu.
Härligt att höra! Kul att ta bilder också, för att dela med sig men också för att det är så roligt att ha kvar att komplettera minnena med sen. ;)
Jag tog en bild på UL-besöket med mobilen, glömde kameran hemma i all hast, men den ska absolut med på RUL i juli! Vi fick bilder från UL-maskinen också, tänkte scanna dem och lägger väl upp dem om ett tag när det gått lite mer tid och allt känns mer safe. Det känns vettigt att lägga band på sig med att posta bilder på forum, prata med folk öppet och så när det fortfarande är så pass tidigt. Efter RUL, om allt är fint då, känns som en bra tidpunkt att börja berätta öppet, lägga upp UL-bilder och sånt. Om något skulle hända så är det ju inte roligt att hela bekantskapskretsen görs medvetna om det.
Det börjar faktiskt synas lite på Lena nu, fast mest så att man funderar på om hon gått upp några kilon, inte så att det är jättetydligt att hon är gravid.
Tiden går så sjukt fort, det känns som om vi var 9+0 för bara några dagar sen. Man måste verkligen ta vara på varje dag den här tiden. Vi har planerat en lång bilsemester till Nordnorge i sommar bara vi två, det känns skönt att få tid för semester innan allvaret börjar. Det blev nästan ingen semester förra sommaren pga jobb, hade jag behövt jobba hela den här sommaren också så vet jag inte hur jag hade mått. Det lär ju dröja innan man kan ägna sig bara åt varandra igen.
Cheers!