Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
När irma va bebis längtade ja bara till hon skulle bli tex så gammal så hon började sitta sen längtade ja till att hon skulle krypa sen till att gå osv, man ville liksom att allt skulle hända på en gång, nu i efterhand känner ja att jag skulle njutit mer av den där nyföddstiden för den går såå himla fort, så hur känner du njuter du mer av bebis tiden nu lr vill du att utvecklingen ska gå fort? Jag inbillar mig att ja kommer njuta mer av att "bara" ha en bebis när nummer 2 kommer eftersom ja vet att tiden går så fort.
Jag försökte faktiskt hitta den på hm.se men den fanns inte där, det är iaf en beige/vit klänning med nå guldränder på hela klänningen om man ska försöka förklara det så bra ja kan fanns även en svart med guldränder å sen nån rutig. Det är iaf divided märket, sen e d väl lite volang lr iaf utsvängt ner till, den passar bra till min mage som växer iaf, skulle ja inte vart gravid hade ja nog köpt en mycket mindre storlek så den satt lite tajtare annars finns nog risken att man ser gravid ut i den
Den på vero moda har ja bara sett på ett vero moda så den är nog svår hittad men det var en lila rutig klänning en helt vanlig men "slapp" i tyget och lite pösig så även den passar en växande mage
Men om du vill ha en klänning till bröllop tycke rja faktiskt du ska kolla hm, tycker dom har mycket fint till bra pris